Hjælp jeg har skæl!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.920 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har fået rigtig meget skæl!

Normalt har det hjulpet at bruge Sanex´skælshampoo, men synes ikke den virker mere...

Hvad skal jeg gøre/bruge for at få det til at gå væk!

Det klør en del!

Håber i sidder med nogle gode råd!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

otlitrom

Nizoral-shampoo. Kan købes på apoteket! Min kæreste lider rigtig meget af det samme, men den shampoo holder det nede.

Anmeld

16. maj 2011

Maja88

ellers kan din frisør hjælpe dig

Anmeld

16. maj 2011

AndreasMor84

Prøv at gå ind i Matas, de har nogle gange nogle hårscanninger.. Vores lokale Matas har netop fået en ny serie hjem til dette formål og min kæreste bruger det.. det har hjulpet meget på ham, men tror ikke det kan købes i alle Matas.

Anmeld

16. maj 2011

Anonym

du kan også prøve at skylle dit hår i eddike ca. 1 dl. til en l. vand det hjalp rigtig meget på mig da jeg havde voldsom skæl og efter at jeg brugte den kur så forsvandt det og har ikke haft det siden

Anmeld

16. maj 2011

Nettemor

Anonym skriver:

du kan også prøve at skylle dit hår i eddike ca. 1 dl. til en l. vand det hjalp rigtig meget på mig da jeg havde voldsom skæl og efter at jeg brugte den kur så forsvandt det og har ikke haft det siden

skal man bare skylle? eller skal de sidde lidt? skal det skylles ud med rent vand bagefter?

Anmeld

16. maj 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Normalt har det hjulpet at bruge Sanex´skælshampoo, men synes ikke den virker mere...

Det klør en del!

En ordentlig opgamg plantemargarine eller olie i håret, et par gange om ugen. Det kan hjælpe nogle

Anmeld

16. maj 2011

Anonym

du skal bare skylle det ind i hået efter at du har vasket det. og så skal du ikke gøre mere andet end at tørre det... men dit hår kommer til at lugte af det men det virker super godt

Anmeld

16. maj 2011

Mikkelmusen

Nizoralshampoo på apoteket. Fås uden recept. Den fås også i en stærkere udgave som kræver recept.

Anmeld

16. maj 2011

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Det klør en del!

Som nogen af de andre skriver så er Nizoral et fantastisk produkt..

Jeg vil anbefale dig at gå til en frisør og få dem til at kigge på din hovedebund for at tjekke at det ER skæl du har..

Jeg har også altid døjet med meget skæl men efter jeg har født kulminerede det og jeg var ved at flå min hovedebund for jeg kunne ikke være nogen steder fordi det kløede sådan. Jeg brugte alle de skæl shampoo´er som jeg kendte og havde gode erfaringer med men det viste sig at jeg pga mange hormoner i kroppen havde fået tør hovedebund i stedet for..

I dag har jeg stadig tør hovedebund men holder det nede med den rigtige shampoo.. For hvis det ikke er skæl du har så gør du det kun værre ved at bruge skælshampoo..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.