Natursutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. februar 2008

Skovurt

Hej
Jeg går og overvejer at købe en natursut til Leander - synes de er så lækre at se på, men jeg er bare usikker på hvor godt de fungerer nu når skjoldet er rundt - det virker så stort - så jeg er da helt i tvivl om der er plads til hans lille næse :)
Er der nogen der har erfaringer med sutterne - også str på dem? Jeg vil have de anatomiske, og der findes mini (0-6 mdr) og Large 6 mdr +.
Lige pt har jeg et arsenal af mam sutter som skal bruges først, og Leander bliver 5 mdr på søndag, så jeg gætter på at jeg bare skal satse på str L - men er der nogen der har erfaringer med str. osv?
Han har taget alle de sutter vi har tilbudt ham indtil nu (tror der er snak om 4 forskellige slags) så min største bekymring er egenlig bare det med pladsen til næsen - for regner ikke med at han har noget imod at bruge den :D

Mvh Anette - som er blevet lidt forelsket i de natursutter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

Githa

Nu kender jeg ikke disse sutter, andet end fra nettet - men mon ikke det er som med alle andre sutter med rundt skjold :$

Patrick bruger også anatomiske sutter, men vi har dem både med "alm" skjold til den slags og så med rundt skjold. De runde har han altid fået som en sovesut, da jeg synes det er bedre end de andre der sidder mere tæt til huden, hvorimod de runder giver lidt mere luft, hvis du forstår?

Måske det bare er mig som er underlig :D

Nå, men jeg tror altså sagtens lillemandens næse kan være der trods det runde skjold og vil sige du skal have en large.

Anmeld

24. februar 2009

Rikke, Liam & Linus

Hej.

Jeg har også haft kig på natursutterne.
Jeg stødte på nogle fine nogle, hvor der var plads til næsen, med måner og stjernemønstre på. Meget fine.

Men nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvor jeg fandt dem. Mener det var fra HEVA. Men de findes altså :-)

Anmeld

24. februar 2009

Rikke, Liam & Linus

Så fandt jeg ud af hvor de var, nemlige lige her:

http://www.helsemarie.dk/group.asp?group=122

Anmeld

24. februar 2009

Christinahr

Vi har dem til begge unger og jeg er så glad for dem. vi køber dem på www.vismaa.dk.

Der er ingen mærker på kinderne eller om munden når de har sovet og så det rart at vide det er naturligt materialle. De fåes både med runde og brede hoveder.

JEg har kun godt at sige om dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.