Hvor tit bader i jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit bader i jeres baby?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.259 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

sofie85

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

sofie85

Her er det ca 2 gange om ugen, Elias er 4 måneder

Anmeld

15. maj 2011

Jibbe

Jeg har svaret hver dag men det er vi først begyndt på efter han startede i vuggestue. Han er så møgbeskidt når han kommer hjem. Så han ryger i bad hver aften. Måske ikke i weekenderne hvor han bliver holdt lidt mere ren i løbet af dagen:-)

Anmeld

15. maj 2011

Kløver

vi blev anbefalet ca 1-2 gange om ugen på sygehuset, vi er dog begyndt med 2-3 gange i ugen, da vi er begyndt til babysvømning, og syne sogså han blive mere "beskidt" nu hvor han gylper mere, end han gjorde som lille bitte spæd

Vores søn er 3½ mdr

Anmeld

15. maj 2011

sarahb

2-3 gange i ugen og han er snart 6 mdr. Nogle gange mere hvis han gylper osv.

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

sofie85 skriver:

Mine børn er 8år og de har siden de var nyfødte været i bad hver anden dag

Anmeld

15. maj 2011

132319

Kamille er 8 måneder og kommer i bad 1-2 gange om ugen 

Anmeld

15. maj 2011

Ansemusen

Jeg har stemt 'hveranden dag'. Thias er 11,5 måned. Indtil for nogle måneder siden var det 1-2 gange om ugen, da han var helt lille 1 gang. Jeg tror ikke at deres hud har godt af alt for hyppig badning. Men nu trænger han bare ca. hveranden dag, fordi han er blevet så stor og roder i jorder, sandkassen osv. og tværer mad rundt over det hele *griner* Det er dog nærmest altid uden sæbe, da hans hud er lidt sart og tørrer nemt ud.

Anmeld

15. maj 2011

3600MorTil2

her er det hver dag har en på 7 måneder og en på 2 år og 7 måneder, aldrig haft problemer med deres hud, og da begge unger har og den mindste stadig gylder ekstremt meget, han bliver så beskidt når han spiser og hader når mine børn lugter af tis så er det hver dag. min sundhedsplejske har også sagt at det er "ok"  ( den samme med begge unger)

Anmeld

16. maj 2011

Sabina92

Her kommer Elias i bad hver 2. dag..

Han nyder at være i bad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.