Sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Anonym trådstarter

Det handler om min sexlyst eller mangel på samme. Jeg har siden jeg begyndte at tage lykkepiller været rigtig dårlig til at få lyst til sex.

Det er ikke at manden min ikke kan finde ud af det for det kan han. Men jeg har bare ikke lyst.... ???

Jeg er så begyndt at lade som om jeg får noget ud af det når vi har sex. Hvilket jeg er SÅ flov over men .....

Altså jeg ligger ikke og lider jo. Fnis. Det er rart og dejligt at være tæt og sådan. Men jeg kommer bare ikke dertil.

Jeg vil spørge om det kan være pillerne?? Eller det er hele min sindsstemning.

Hjælp mig piger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

<3

Jeg ved ikke noget om det så kan ikke svare.

Men jeg har selv en periode pga. mangel på søvn og generel dårlig stemning mellem os igen pga mangel på søvn at der bare ikke var noget sex.Hvilket så igen forstærkede den følelse af afstand mellem os.

Der indførte vi den regel at der skulle sexes hverdanden dag. Ikke nødvendigvis hele vejen, bare lidt put og kys. Det gjorde at det hele kom igang igen og man blev vant til at der skulle ske noget.

Måske kan du bruge det?

Anmeld

16. maj 2011

msax

kære søde...

det kan være en million ting der spiller ind på sex-lyst, og antedepressin medicin kan være en af dem ( http://www.depnet.dk/universe1/treatment/medication/types_of_medication/)

herhjemme kan lysten også svinge meget, men mest pga af alt for lidt søvn i perioder. Når jer er træt og har leget med to unger hele aftenen, ryddet op, sat vasketøj over (og alt det andet der lige skal gøres) så har jeg bare ikke energi og lyst til sex.

jeg er rigtig ked af at høre et du "lades" som om du får noget ud af det. For det er ikke meningen, heller ikke selvom du ikke lider. Ved din mand at lysten er væk?

Efter en lang periode herhjemme uden sex, indførte vi også "pligt-sex". Det hjalp lidt, men det blev aldrig helt godt. Nu er vi begyndt at masserer hinanden, det giver en dejlig tæthed og nærvær og nogen gange ender det med sex, andre gange bliver det bare til nussen og grinen. For jeg må da indrømme at det egentlig tit "bare" er nærvær, kys og kælen jeg mangler og har behov for.

Men det jeg vil råde dig til, er at undersøge bivirkningerne ved den medicin du får og evt tage en snak med din læge om problemstillingen (jeg vil gerne hjælpe dig med at undersøge bivirkningerne - skriv en pb).

SMIL fra Mette - der ville ønske at hun var en af dem der bare havde et sprudlende sex-liv, men må erkende at hun ikke har energien til det

Anmeld

16. maj 2011

anna-jonas

Det kan sagtens være både medicinen, og selve sindsstemningen, der sætter lysten ud af spillet. Herhjemme har lysten også trange kår, netop p.g.a min medicin........................som jeg nu er gået igang med at trappe lidt ned på, for at se om det kan hjælpe lidt. Du kan læse om bivirkninger inde på www.medicin.dk.

Anmeld

16. maj 2011

LIZO

kender til en anden på lykkepiller ( dog en mand) men han har hellere ingen sex lyst. så kan godt være pillerne

Anmeld

16. maj 2011

Lilac

De andre har vist skrevet en masse om bivirkningerne ved medicinen og det skal da undersøges... 

Men jeg synes da det måske var en idé at tale med manden om det... tror du ikke han godt kan fornemme det? Og hvis han vidste hvordan du har det, tror du så egentligt han ville have lyst til at gennemføre det, i stedet for at lytte til dig og respektere dig?

Og selvom du ikke som sådan ligger og lider, så skal man da kun have sex hvis man har lyst, for hvis det først bliver sådan noget "ja, så går jeg da med til det, også selvom jeg egentlig ikke gider" så er det da først at det bliver træls og pligt agtigt... I kan jo altid kysse og kæle uden at skulle have sex, og hvis du så får lyst under kæleriert, jamen så er det jo noget andet... og hvis ikke, jamen så er det jo altid dejligt at være tæt på hinanden alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.