kære søde...
det kan være en million ting der spiller ind på sex-lyst, og antedepressin medicin kan være en af dem ( http://www.depnet.dk/universe1/treatment/medication/types_of_medication/)
herhjemme kan lysten også svinge meget, men mest pga af alt for lidt søvn i perioder. Når jer er træt og har leget med to unger hele aftenen, ryddet op, sat vasketøj over (og alt det andet der lige skal gøres) så har jeg bare ikke energi og lyst til sex.
jeg er rigtig ked af at høre et du "lades" som om du får noget ud af det. For det er ikke meningen, heller ikke selvom du ikke lider. Ved din mand at lysten er væk?
Efter en lang periode herhjemme uden sex, indførte vi også "pligt-sex". Det hjalp lidt, men det blev aldrig helt godt. Nu er vi begyndt at masserer hinanden, det giver en dejlig tæthed og nærvær og nogen gange ender det med sex, andre gange bliver det bare til nussen og grinen. For jeg må da indrømme at det egentlig tit "bare" er nærvær, kys og kælen jeg mangler og har behov for.
Men det jeg vil råde dig til, er at undersøge bivirkningerne ved den medicin du får og evt tage en snak med din læge om problemstillingen (jeg vil gerne hjælpe dig med at undersøge bivirkningerne - skriv en pb).
SMIL fra Mette - der ville ønske at hun var en af dem der bare havde et sprudlende sex-liv, men må erkende at hun ikke har energien til det
Anmeld