jeres tvillinge maver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.745 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Anonym trådstarter

Hey

Må jeg se jeres tidligste mavebilleder... jer der var gravide med tvillinger uden at vide det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Malene84

Anonym skriver:

Hey

Må jeg se jeres tidligste mavebilleder... jer der var gravide med tvillinger uden at vide det....

hmm... hvad uge? Man finder jo ret hurtigt ud af, at der er to

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

jamen min veninde er lige omkring 6-7 uger..

men er det ikk lidt tidligt at kunne se noget ?

men bare de tidligste mavebilleder..

Anmeld

15. maj 2011

twinny

første billede er jeg 7+1

andet er jeg 12+1

tredje er jeg 14+3

og sidste er jeg 16+0

håber ugerne kan bruges....

De første to billeder vidste jeg ikk det var tvillinger..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2011

Kløver

Anonym skriver:

jamen min veninde er lige omkring 6-7 uger..

men er det ikk lidt tidligt at kunne se noget ?

Nu ve djeg ikke om det også gælder tvillinge maver, men man siger jo at man ikke kan begynde se maven/bule ud før tidligt uge 12-14 stykker, da livmoderen slet ikke er kommet op over skambenet endnu, og at det oftest er oppestet maven hvis man se noget før, pga bla hormoner, men jo ville nok alligevel på trods af der er 2, måske også synes dte var tidligt, og er det begyndt at komme deropaf, går der jo igen lidt tid, før det bliver så stort, at maven vil begynde at bule udaf, men derefter kan det godt gå stærkt

Anmeld

16. maj 2011

Mor.til.stjernebørn

Baby-støv skriver:

første billede er jeg 7+1

andet er jeg 12+1

tredje er jeg 14+3

og sidste er jeg 16+0

håber ugerne kan bruges....

De første to billeder vidste jeg ikk det var tvillinger..

Hej... Du er du godt nok en smule tyndere end jeg , så derfor ved jeg ikke om jeg kan sammen lignes med dig på det plan, men du kan da prøve at give dit bud ud fra de to billeder jeg vedlægger her...

På det første er jeg 4+2 og på det andet 5+0

Så jeg er slet ikke så langt henne som du er på dit første billede, og det kan også sagtens være det bare er fordi jeg er en smule oppustet, men både mig, min kæreste, og min veninde kan se at jeg er blevet større end jeg plejer at være

Og har vejet mig siden jeg fandt ud af jeg var gravid (da jeg var 4+0), og har taget lige godt 1½ kg på siden da.. Og jeg spiser ikke ret meget mere end jeg plejer at gøre....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. maj 2011

Mor.til.stjernebørn

Malene84 skriver:

Jemen helt tilbage til de første uger efter man testede positiv.. Mine billeder, hvor jeg synes man kan se noget på, er fra 4+2 og 5+0

Anmeld

16. maj 2011

twinny

NovaNataly skriver:

Hej... Du er du godt nok en smule tyndere end jeg , så derfor ved jeg ikke om jeg kan sammen lignes med dig på det plan, men du kan da prøve at give dit bud ud fra de to billeder jeg vedlægger her...

På det første er jeg 4+2 og på det andet 5+0

Så jeg er slet ikke så langt henne som du er på dit første billede, og det kan også sagtens være det bare er fordi jeg er en smule oppustet, men både mig, min kæreste, og min veninde kan se at jeg er blevet større end jeg plejer at være

Og har vejet mig siden jeg fandt ud af jeg var gravid (da jeg var 4+0), og har taget lige godt 1½ kg på siden da.. Og jeg spiser ikke ret meget mere end jeg plejer at gøre....

Jeg viser også bare min mave, jeg er ikk trådstarter... Men jo, du er en lille bitte smule større.. Men ikk meget.. Men så tidligt fylder bebserne jo heller ikk noget...  så tror det er oppustet....

Anmeld

17. maj 2011

Mor.til.stjernebørn

Okai.. Jamen det kan godt ske det bare er det så... Jeg er jo heller ikke blevet tjekket eller noget endnu... Kun fået bekræftet af lægen at jeg er gravid Skal til diverse prøvetagninger her d. 9. Så det skal nok blive spændende og se hvad han siger der

Men mange tak for dit svar ellers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.