35 + 0 med Spunken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Thereseh

Secrets skriver:

Jeg tror vi alle har en tendens til at fremhæve de trælse ting vi føler om os selv af og til! Så er det godt at alle andre ikke ser os sådan

Det tror jeg du har ret i ! Opdagede i dag at mine lår ikke længere kunne være i et par ellers ret store jeans.... nedtur. Ha ha. Men altså, man er den eneste der lægger mærke til det, og om lidt er graviditeten slut - og så kan det jo enda være at man savner det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Frøken J.

Thereseh skriver:

Det tror jeg du har ret i ! Opdagede i dag at mine lår ikke længere kunne være i et par ellers ret store jeans.... nedtur. Ha ha. Men altså, man er den eneste der lægger mærke til det, og om lidt er graviditeten slut - og så kan det jo enda være at man savner det 

Man må bare sige til sig selv, at de ekstra kg er for den bettes skyld, og total meget det værd (Det siger jeg i hvert tilfælde til mig selv )

Tror helt klart du kommer til at savne det! Og at du kommer til at glemme hvor hårdt det var til sidst

Anmeld

15. maj 2011

Happiness

Du ser godt ud! Og sikke en flot mave! Og så er det jo lige om lidt at du holder spunken i dine arme

Om kun to uger er bebs jo færdigbagt Så er de sidste 3 bare små finesser

Anmeld

15. maj 2011

Tropez

Thereseh skriver:

Så er der kun fem uger til termin :-)

Ellers ikke meget status-nyt. Vægten aner jeg ikke hvordan ser ud, for jeg hopper først op på den, den dag jeg skal føde. Det er for deprimerende at se tallet blive højere, men mit gæt vil nok være 12-13 kg.

Jeg er sulten som en hest, og spiser gerne hele tiden…forsøger dog at begrænse mig til hver 2.-3. time, og forsøger også at få flere grøntsager indenbords, end brød og søde sager.

Endnu ingen strækmærker, så håber på at jeg slipper 

Spunken har ofte hikke, men udover det mofler han ikke så meget rundt mere. Der kommer et spark af og til, men ellers mest nogle skub. Han har fået mindre plads derinde, og det kan mærkes. Det virker som om at han sover en masse.

Jeg sover dårligt om natten, og vågner mange gange. Derfor sørger jeg nu endnu mere end før, at få hvilet i løbet af dagen, og snuppet en morfar på en time eller to. Kroppen kører på højtryk – men om lidt er det slut :-)

Super flot mave 

Anmeld

15. maj 2011

Thereseh

Secrets skriver:

Man må bare sige til sig selv, at de ekstra kg er for den bettes skyld, og total meget det værd (Det siger jeg i hvert tilfælde til mig selv )

Tror helt klart du kommer til at savne det! Og at du kommer til at glemme hvor hårdt det var til sidst

Hi hi  Store lår, er TOTALT for bebsens skyld. Hi hi. Der skal jo være noget fedt at lave mælk af...eller noget 

Anmeld

15. maj 2011

Thereseh

Happiness skriver:

Du ser godt ud! Og sikke en flot mave! Og så er det jo lige om lidt at du holder spunken i dine arme

Om kun to uger er bebs jo færdigbagt Så er de sidste 3 bare små finesser

Ja, forhåbentlig er det de sidste tre uger han får de lækre små "elastikker" på arme og ben. Hi hi. En lille tyk bebsebasse. 

Anmeld

15. maj 2011

Thereseh

Tropez skriver:

Super flot mave 

Tusind tak 

Anmeld

15. maj 2011

Frøken J.

Thereseh skriver:

Hi hi  Store lår, er TOTALT for bebsens skyld. Hi hi. Der skal jo være noget fedt at lave mælk af...eller noget 

Ja, det er jeg enig i! Altså.. Det er jo nødvendigt for pokker! 

Anmeld

15. maj 2011

Happiness

Thereseh skriver:

Ja, forhåbentlig er det de sidste tre uger han får de lækre små "elastikker" på arme og ben. Hi hi. En lille tyk bebsebasse. 

Det er jo det! Men elastikkerne skal han jo have Det er det der gør bebser så bedårende!

Anmeld

15. maj 2011

-Milla-

Din mave er altså også bare super fin.
Mht. den enorme sult kan jeg kun sige, det kender jeg alt til.
Det værste er jo at man lige efter et måltid kan spise igen. Jeg synes det er rigtig svært at slippe uden om de søde sager, når man jo hele tiden kan proppe noget i munden!
Forhåbentlig varer det ikke ved efter fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.