Secrets skriver:
Det er dérfor man skal træne! Hvor er du fornuftig. Det ser også ud til, at det hele sidder på maven på dig, og at du bortset fra det stadig er almindelig slank, det må være dejligt 
Ja, det gør jeg. Mere energi var vidst en falsk varedeklaration, for jeg mærker nærmere det modsatte, men jeg mærker liv hver dag. Jeg tror virkelig det bliver en stepdanser, bokser eller karatekid, for der er eddermame rigtig meget gang i den hver evig eneste dag. Det elsker jeg
Ja, det meste sidder på maven, men der sidder desværre også en del i ansigtet, på armene og lårene. Især ansigt og overarme er godt ramt, håber lidt det bare er vand, så det kan forsvinde hurtigst muligt efter fødslen!

Af andre gener er også at nævne den urene hud- øv bøv hvor mit ansigt er ramt. Måske det er fordi det er en dreng man venter og man måske har øget mandligt kønshormon eller noget.

hehe
Øv altså, har den så været hos dig tidligere måske?
Dejligt med megen aktivitet og barnets bevægelser, som ændrer sig graviditeten igennem - lige fra de små bobler- første spark, som for nogen føles, som en fiskehale- blide spark-hårde spark- moslen rundt-hikke osv.

Jeg er også sikker på at vores lillemand er fodboldspiller for han har også været meget aktiv hele vejen igennem og jeg har mærket liv hver dag siden jeg mærkede ham første gang- det er skønt!

Ved I kønnet?
Anmeld