<3 Mavsen 35+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

-Milla-

Secrets skriver:

Det er dérfor man skal træne! Hvor er du fornuftig. Det ser også ud til, at det hele sidder på maven på dig, og at du bortset fra det stadig er almindelig slank, det må være dejligt

Ja, det gør jeg. Mere energi var vidst en falsk varedeklaration, for jeg mærker nærmere det modsatte, men jeg mærker liv hver dag. Jeg tror virkelig det bliver en stepdanser, bokser eller karatekid, for der er eddermame rigtig meget gang i den hver evig eneste dag. Det elsker jeg  

Ja, det meste sidder på maven, men der sidder desværre også en del i ansigtet, på armene og lårene. Især ansigt og overarme er godt ramt, håber lidt det bare er vand, så det kan forsvinde hurtigst muligt efter fødslen!
Af andre gener er også at nævne den urene hud- øv bøv hvor mit ansigt er ramt. Måske det er fordi det er en dreng man venter og man måske har øget mandligt kønshormon eller noget. hehe
Øv altså, har den så været hos dig tidligere måske?
Dejligt med megen aktivitet og barnets bevægelser, som ændrer sig graviditeten igennem - lige fra de små bobler- første spark, som for nogen føles, som en fiskehale- blide spark-hårde spark- moslen rundt-hikke osv.
Jeg er også sikker på at vores lillemand er fodboldspiller for han har også været meget aktiv hele vejen igennem og jeg har mærket liv hver dag siden jeg mærkede ham første gang- det er skønt!
Ved I kønnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Frøken J.

-Milla- skriver:

Ja, det meste sidder på maven, men der sidder desværre også en del i ansigtet, på armene og lårene. Især ansigt og overarme er godt ramt, håber lidt det bare er vand, så det kan forsvinde hurtigst muligt efter fødslen!
Af andre gener er også at nævne den urene hud- øv bøv hvor mit ansigt er ramt. Måske det er fordi det er en dreng man venter og man måske har øget mandligt kønshormon eller noget. hehe
Øv altså, har den så været hos dig tidligere måske?
Dejligt med megen aktivitet og barnets bevægelser, som ændrer sig graviditeten igennem - lige fra de små bobler- første spark, som for nogen føles, som en fiskehale- blide spark-hårde spark- moslen rundt-hikke osv.
Jeg er også sikker på at vores lillemand er fodboldspiller for han har også været meget aktiv hele vejen igennem og jeg har mærket liv hver dag siden jeg mærkede ham første gang- det er skønt!
Ved I kønnet?

Det ses slet ikke på dine billeder, men jeg kan self. heller ikke se dit ansigt. Hehe MEn det er nu altså meget normalt, er jeg helt sikker på. Det der med den urene hud kender jeg godt, og der er bare intet der hjælper  

Jeg har overhovedet ikke haft overskud siden jeg blev gravid. Det er noget underligt noget. Men det er det værd, når h*n sparker til mig. Man bliver så glad! Så kan godt forstå du er glad for din lille fodboldspiller!

Vi skal til MD i morgen og håber på at høre kønnet, så ikke endnu

Anmeld

15. maj 2011

-Milla-

Secrets skriver:

Det ses slet ikke på dine billeder, men jeg kan self. heller ikke se dit ansigt. Hehe MEn det er nu altså meget normalt, er jeg helt sikker på. Det der med den urene hud kender jeg godt, og der er bare intet der hjælper  

Jeg har overhovedet ikke haft overskud siden jeg blev gravid. Det er noget underligt noget. Men det er det værd, når h*n sparker til mig. Man bliver så glad! Så kan godt forstå du er glad for din lille fodboldspiller!

Vi skal til MD i morgen og håber på at høre kønnet, så ikke endnu

Du har helt ret, vi kan brokke os over diverse gener, men når alt kommer til alt er det det hele værd, når vi har vores guldklumper i hænderne.
Uha, hvor spændende, så vil jeg glæde mig til en opdatering i morgen. Jeg troede selv helt indtil MD-scanningen at jeg ventede en pige, så det blev en overraskelse. Men dejligt at se han havde det rigtig godt og var lige som han skulle være.
God fornøjelse i morgen- det er en fantastisk oplevelse og husk evt. kleenex.

Anmeld

15. maj 2011

Lotus86

Man kan jo ikke andet end at blive en lille smule misundelig når man ser den mave - super smuk som altid

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

smuk smuk mavse

Anmeld

16. maj 2011

-Milla-

Lotus86 skriver:

Man kan jo ikke andet end at blive en lille smule misundelig når man ser den mave - super smuk som altid

Tak søde.
Din mave er jo også helt fantastisk flot og struttende.

Anmeld

16. maj 2011

-Milla-

twinboys skriver:

smuk smuk mavse

Mange tak.
Sikken et fint billede af dine drenge, hvor ser de skønne ud.

Anmeld

16. maj 2011

twinboys

-Milla- skriver:

Mange tak.
Sikken et fint billede af dine drenge, hvor ser de skønne ud.

Tusind tak

Anmeld

16. maj 2011

joojoo

sikke en  fin mave den bærer du rigtig flot

Anmeld

16. maj 2011

-Milla-

joojoo skriver:

sikke en  fin mave den bærer du rigtig flot

Tusind tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.