Biludgift...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad koster din bil dig pr. md.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

876 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. november 2008

Honningblomst

endnu et bil indlæg....nu sidder jeg og regner på min udgift til den skide bil....ihh, biler er da kun penge ud af vinduet...men en luksus som jeg ikke vil undvære, så der er jo ikke så meget at gøre.
Ville høre hvad I sidder for om måneden med det hele...forsikring, lån, afgifter..men uden benzin.
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

malou

Min golf 4 har jeg betalt kontant så der har jeg kun forsikring og vægtafgift... altså under 500 kr om md. Min kæreste bil derimod mercedes station car fra 07 betaler vi 2700 af på om md. plus ca. 500 i vægtafgift og forsikring!

Anmeld

12. november 2008

Christinahr

Ja jeg har så gjort modsat dig men indtil for en måned siden sad vi for en ca 4000 kr om måneden i bilen. Det var lidt forskelligt fra måned til måned både afhængig af benzinprisen, men også hvor vi jo så kørte hen.

Anmeld

12. november 2008

Christinahr

Hov havde ikke set du spurtge uden benzin

1500 i afdrag til banken og og ca 1000 kr til diverse + mekaniker og slitage

Anmeld

12. november 2008

ekzunz

Jeg har svaret 0-1000. Jeg har nemlig taget udgangspunkt i min egen lille løve-unge som er betalt. Den koster 5.600 i forsikring og 4.000 i afgift. Så har jeg budgeteret med 300 pr. md til rep. - vi har en god mekaniker i familien som gerne vil hjælpe og han skal bare ha' til dimserne

Den store bil koster kassen, men det ser ud til at den skal sælges, så det er irrelevant.

Rikke

Anmeld

12. november 2008

stine_olesen

Vi har lige købt en helt ny Hyundai I30 CW, derfor har jeg svaret 4000-5000 kr, forsikringen og afgiften er ikke det vilde da vi er elite belist, nej det er selve lånet da jeg har valgt at sætte det rimelig højt for at kommeaf med inde for 5-6 år, kunne sagtens have ladet det køre i 10 år og så have betalt 3000-4000 måske mindre.

Vi har heller ikke sat noget af til reperation endnu da den stadig køre på garanti og da det som sagt er en ny bil så skulle ikke være det store i reperation de første 3-4 år, kun olie udskift og små ting.

Stine

Anmeld

12. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vi giver omkring 3600 i alt. Det dækker afdrag til banken (2250), forsikring, grøn ejerafgift og vejhjælp

Anmeld

12. november 2008

wamse

Tror et sted mellem 4000-5ooo uden faktisk at vide det helt præcis

Anmeld

14. november 2008

H+S Skjolgborg.

her betaler vi ialt med vægtafgift med regne i = 1781 kr om mdr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.