Vores hund skal aflives...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Mille83

Hej tøser

Vil lige dele det her med jer, vores hund bed her til aften vores datter på knap et år (hun bliver 1 år på tirsdag) 

Og selvom jeg har haft op og nedture med den hund er jeg virkelig ked af det, han bliver kørt på dyrehospitalet imorgen tidlig. 

Vi har årsdag imorgen og Nicoline har fødselsdag tirsdag, det første "navn" hun kan sige er Carl - det hedder hunden......

Det er sgu sværere det her end jeg lige regnede med..........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

twinny

puhaa det er aldrig rart..

du får lige en

Anmeld

15. maj 2011

B&J

Åhh det gør mig virkelig ondt af høre. hvor er det bare træls, den lige skulle gøre det...

men sender dig verdens største knuser og en masse tanker

Anmeld

15. maj 2011

Holbæktrunten

Mille83 skriver:

Hej tøser

Vil lige dele det her med jer, vores hund bed her til aften vores datter på knap et år (hun bliver 1 år på tirsdag) 

Og selvom jeg har haft op og nedture med den hund er jeg virkelig ked af det, han bliver kørt på dyrehospitalet imorgen tidlig. 

Vi har årsdag imorgen og Nicoline har fødselsdag tirsdag, det første "navn" hun kan sige er Carl - det hedder hunden......

Ja, men det er den rigtige beslutning t skaffe jer af med hunden - baby kommer først!

Kunne  evt forære den væk til nogen i stedet? Eller have nogen til at babysitte den indtil i har fundet nogen der vil overtae den?

Anmeld

15. maj 2011

mor til lille emma

Mille83 skriver:

Hej tøser

Ej for f.....!!!! Er hun okay?

Ja den skal da bare aflives, super I ikke tøver med det

Vi har lige i mandags fået vores aflivet da den bed efter Emma og mig.... det kan godt være jeg lyder hård, men jeg savner slet ikke hunden. Tænker bare at det aldrig ville gå at have hunden og barnet sammen, og så er det jo heller ikke et liv for en hund hvis den ikke kan opleve hele familielivet Synes jeg...

Men jeg føler med dig, det er aldrig nemt.. Men I gør det rigtige!

Anmeld

15. maj 2011

Mille83

Holbæktrunten skriver:

Ja, men det er den rigtige beslutning t skaffe jer af med hunden - baby kommer først!

Kunne  evt forære den væk til nogen i stedet? Eller have nogen til at babysitte den indtil i har fundet nogen der vil overtae den?

Min kæreste vil ikke give den væk, og det forstår jeg godt, den er virkelig sin egen (og er mere opdraget som barn end hund) 

Og jeg vil aldrig tilgive mig selv for den kom et andet sted hen og evt. bed en anden. For man ved aldrig om der kommer en anden gang......

Anmeld

15. maj 2011

Mille83

mor til lille emma skriver:

Ej for f.....!!!! Er hun okay?

Ja den skal da bare aflives, super I ikke tøver med det

Vi har lige i mandags fået vores aflivet da den bed efter Emma og mig.... det kan godt være jeg lyder hård, men jeg savner slet ikke hunden. Tænker bare at det aldrig ville gå at have hunden og barnet sammen, og så er det jo heller ikke et liv for en hund hvis den ikke kan opleve hele familielivet Synes jeg...

Men jeg føler med dig, det er aldrig nemt.. Men I gør det rigtige!

Ja hun er heldigvis okay, men han bed i hovedet... Så hun har nogle blå (tandmærker) nu........

Det er den rigtige beslutning, men den er hård syntes jeg......

Anmeld

15. maj 2011

mor til lille emma

Mille83 skriver:

Ja hun er heldigvis okay, men han bed i hovedet... Så hun har nogle blå (tandmærker) nu........

Det er den rigtige beslutning, men den er hård syntes jeg......

Nårh lille pus da! Sikke en forskrækkelse!

Anmeld

15. maj 2011

baby012

åhh nej den er svær  

KÆMPE til jer 

Anmeld

15. maj 2011

Rebecca55

Mille83 skriver:

Hej tøser

Hvor forfærdeligt og føler virkelig med jer... Vi har selv hund og krydser fingre for aldrig at skulle stå i den situation. Knus til jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.