Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Astasmor skriver: ja nemlig. og det passer lige med når hun skal sove så det bliver jo ikk nemmere
ja nemlig. og det passer lige med når hun skal sove så det bliver jo ikk nemmere
Haha det er rigtigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Ja det går lige stærkt nok... Kan knap nok selv følge med...
Ja det går lige stærkt nok... Kan knap nok selv følge med...
Kofoed33 skriver: Haha det er rigtigt
Astasmor skriver: det kender jeg alt for godt. men sådan er det jo bare. man bestemmer desværre ikk selv farten på det jo.
det kender jeg alt for godt. men sådan er det jo bare. man bestemmer desværre ikk selv farten på det jo.
Nej det er jo det... Hvis tiden så også vil gå stærkt, vil det være skønt...
MoarJ skriver: Nej det er jo det... Hvis tiden så også vil gå stærkt, vil det være skønt...
Astasmor skriver: haha ja. du ser vel også bare frem til du får det bedre og til i kan holde den bette
haha ja. du ser vel også bare frem til du får det bedre og til i kan holde den bette
Ja jeg GLÆDER mig til jeg har født og kan "leve" igen...
MoarJ skriver: Ja jeg GLÆDER mig til jeg har født og kan "leve" igen...
Astasmor skriver: forståeligt. det må være hårdt at ha det skidt hele vejen igennem.
forståeligt. det må være hårdt at ha det skidt hele vejen igennem.
Det kan du tro det er... Ligeså slemt da jeg ventede Julie...
MoarJ skriver: Det kan du tro det er... Ligeså slemt da jeg ventede Julie...
Astasmor skriver: årh øv for den da. men for hver dag der går kommer du en dag tættere på fødslen hvertfald da det er da positivt at tænke på
årh øv for den da. men for hver dag der går kommer du en dag tættere på fødslen hvertfald da det er da positivt at tænke på
Ja lige præcis... Bliver så herligt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128