Hej med Jer.
Jeg har svært ved at finde ud af, hvor jeg skal skrive dette indlæg, så håber ikke nogen bliver irriteret over indlægget under Fødsel
.
Jeg har født for 2 uger siden og har haft nogle rigtig dejlige uger sammen med min mand og min datter. I morgen skal min mand starte på arbejde igen. Og jeg har det så mærkeligt med det.
De andre gange, jeg har været på barsel, kan jeg ikke huske, hvordan det har været, når han har skulle starte, men denne gang er jeg bare rigtig ked af det! Jeg er så bange for, at jeg ikke kan klare hende alene.
Med de andre børn har jeg haft skønne barsler. Men denne gang er jeg bare mere usikker på mig selv. Så mærkeligt!
Hun har den sidste uge været ked af det om aftenen og har været meget svær at få til at falde til ro og til at falde i søvn. Det tager ml. 1-2 timer med gråd on/off. Om dagen kan hun også være svær at få til at sove, og det har jeg bare ikke været vant til med de andre. Så jeg er helt usikker og - ja, det er nok fjollet. Men er der andre, der kender til følelsen? Eller er jeg helt unormal? Eller er det hormonerne, der stadig driller?
Savner en aften med min mand og en glad baby...
Håber nogen kan komme med trøst/erfaringer!!!
Anmeld