Som lovet, vender jeg nu tilbage med resultatet 
Emil (7½ år) har hele sit liv været sengevæder. Det er så få gange han har sovet en hel nat, uden at senge er blevet våd.
Efter 3 tester hos lægen, uden resultat, blev min mand og jeg enige om at prøve noget andet.
Efter nogle dages søgen, fandt vi en zoneterapeut, som havde en del med børn at gøre. Vi tog en snak med hende og forklarede hans problem godt og grundigt. Hun mente, at hun kunne hjælpe ham på 2-3 gange.
Lidt skeptisk kørte vi afsted med ham. Hun gjorrde nogle forskellige ting ved ham, og vi betalte med følelsen af at det var ret så latterligt.
Vi kom hjem og Emil virkede total upåvirket. I løbet af den næste 1½ uges tid, havde han en enkelt nat, hvor han var tør. Vi blev dog alligevel enige om at prøve igen.
Afsted igen og denne gang følte Emil at det gjorde lidt ondt. Han sagde også av en enkelt gang. Vi kom hjem og Emil var bare fuldstændig smadret og helt rød i hovedet. Han var bare så træt. Denne nat var han også våd. Men, men, men.........herefter har han bare været tør flere nætter i træk
!!
Og ja vi begynder faktisk at tro at det endelig virker! Han har aldrig haft 2 nætter i streg uden at tisse i sengen og nu pludselig, så kører det bare derudaf! 
Vi skal afsted endnu engang om en uge og så må vi se om det er slut.
I hvert fald kan jeg mærke at både han og jeg er så glad for at vi forsøgte. Nu håber vi bare at det varer ved. Hvis bare det kan hjælpe ham, til ikke at tisse hver eneste nat, ja så er han jo kommet et langt stykke.
Min dreng er i hvert fald vokset 10 cm det seneste stykke tid og nej hvor er det bare dejligt for ham.
Så ja indtil nu, kan jeg kun anbefale at prøve