Tullepii skriver:
Jaa, min kæreste og jeg er gået fra hinanden. Lige nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved mig selv. Symes det er rigtig hårdt
Det har nok været under opsejling længe, men aldrig troet det skulle komme så vidt.
Lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre mht. økonomi, og lejligheden osv. Har jeg råd til at blive boende, opdeling af ting og kan jeg klare mig uden bil osv.
Øv bøv synes bare det er rigtig træls lige nu...
Årh ja, det er bare SÅ hårdt... Føler med dig!
Kan du ikke få nogen til at hjælpe dig med et buget? Når man sidder i din situation, risikerer man at overse noget, og så er det rart at der er en anden der kan se hvadd man evt mangler at tage højde for.
Mht bilen, så må du ind og undersøge om du evt kan cykle rundt, eller om der er offentlige transportmidler der opfylder kravene.
Hvis det er en fælles lejlighed skal du sørge for at få ham slettet af kontrakten, hvis du bliver boende.
Og så skal du på kommunen og søge boligsikring og hjælp til daginstitution og de andre ekstraydelser man kan få som enlig forsørger... Når du har gjort det, ser økonomien forhåbentlig lidt lysere ud, og det giver lidt mere overskud

Anmeld