Kæresten og jeg gået fra hinanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.953 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Tullepii

Jaa, min kæreste og jeg er gået fra hinanden. Lige nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved mig selv. Symes det er rigtig hårdt

Det har nok været under opsejling længe, men aldrig troet det skulle komme så vidt.

Lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre mht. økonomi, og lejligheden osv. Har jeg råd til at blive boende, opdeling af ting og kan jeg klare mig uden bil osv.

Øv bøv synes bare det er rigtig træls lige nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Sitrani

Tullepii skriver:

Jaa, min kæreste og jeg er gået fra hinanden. Lige nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved mig selv. Symes det er rigtig hårdt

Det har nok været under opsejling længe, men aldrig troet det skulle komme så vidt.

Lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre mht. økonomi, og lejligheden osv. Har jeg råd til at blive boende, opdeling af ting og kan jeg klare mig uden bil osv.

Det lyder da ikke særlig rart Aldrig sjovt, når et forhold bare ikke holder... håber du klarer den... uanset hvad, kan man komme ud på den anden side.... ville ikke læse din tråd uden lige at skrive...

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

Det er jeg ked af at høre

Håber du kommer hurtigt ovenpå igen og at det hele løser sig

Sender en masse varme tanker

Anmeld

15. maj 2011

musse1

Tullepii skriver:

sender dig en masse tanker og kram.. sikke hårdt det dog er, og især lige nu og her, hvor der skal findes ud af så mange ting.

men kontakt kommunen i morgen, og find ud af hvad du kan få i boligsekring, og hvad du skal betale for daginstution. søg om ekstra børnetilskud, så lav et budget med dine indtægter og udgifter.

Anmeld

15. maj 2011

Holbæktrunten

Tullepii skriver:

Årh ja, det er bare SÅ hårdt... Føler med dig!

Kan du ikke få nogen til at hjælpe dig med et buget? Når man sidder i din situation, risikerer man at overse noget, og så er det rart at der er en anden der kan se hvadd man evt mangler at tage højde for.

Mht bilen, så må du ind og undersøge om du evt kan cykle rundt, eller om der er offentlige transportmidler der opfylder kravene.

Hvis det er en fælles lejlighed skal du sørge for at få ham slettet af kontrakten, hvis du bliver boende.

Og så skal du på kommunen og søge boligsikring og hjælp til daginstitution og de andre ekstraydelser man kan få som enlig forsørger... Når du har gjort det, ser økonomien forhåbentlig lidt lysere ud, og det giver lidt mere overskud

Anmeld

15. maj 2011

Turtles

Du får lige sådan en..

Øv bøv sådan noget er aldrig sjovt
Men er sikker på at du nok skal komme igennem det, med tiden.
Bare husk at giv dig selv tid og husk det er Okay at være ked af det

Mht din økonomi osv. må du nok undersøge på din kommune hvad du får udbetalt som ene mor.

Anmeld

15. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

fra mig...

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

stakkels lille dig du har brug for et varmt kram... Håber det bedste for dig...

Anmeld

15. maj 2011

TheLittleOne

Ville ikke smutte uden at du skulle have en

Anmeld

15. maj 2011

twinny

Det er aldrig rart... Men det plejer at løse sig med økonomi og sådan nogle ting...

du får lige en kæmpe  herfra....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.