Kan ikke finde ud af om jeg skal ringe til lægen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

th

Som overskriften lyder, kan jeg ikke helt finde ud af om jeg skal kontakte min læge..

Jeg plejer at veje mig hver søndag, da jeg er overvægtig og i denne uge har jeg tabt 1 kilo, har ellers kun taget på. Jeg har været lidt svimmel og haft ondt i maven, samt højre side et par dagen, men har spist mad osv.

Jeg har også mærket den lille, men synes bare det er lidt underligt at jeg taber mig nu. er i uge 33½.

Hvad ville I gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Holbæktrunten

th skriver:

Som overskriften lyder, kan jeg ikke helt finde ud af om jeg skal kontakte min læge..

Jeg plejer at veje mig hver søndag, da jeg er overvægtig og i denne uge har jeg tabt 1 kilo, har ellers kun taget på. Jeg har været lidt svimmel og haft ondt i maven, samt højre side et par dagen, men har spist mad osv.

Jeg har også mærket den lille, men synes bare det er lidt underligt at jeg taber mig nu. er i uge 33½.

Hvad ville I gøre?

Et enkelt kilo behøver du ikke bekymre dig om... Det kan være du evt har mindre væske i kroppen eller afføring i tarmene... Slap du bare af mht vægten... Især når nu du skriver at du i forvejen er godt i stand 

Se smerter du har oplevet kan stamme fra baby der jo efterhånden kan slå godt fra sig... Men hvid du er meget bekymret, så ring da til lægen så du kan få fred i sjælen 

Anmeld

15. maj 2011

th

Holbæktrunten skriver:

Et enkelt kilo behøver du ikke bekymre dig om... Det kan være du evt har mindre væske i kroppen eller afføring i tarmene... Slap du bare af mht vægten... Især når nu du skriver at du i forvejen er godt i stand 

Se smerter du har oplevet kan stamme fra baby der jo efterhånden kan slå godt fra sig... Men hvid du er meget bekymret, så ring da til lægen så du kan få fred i sjælen 

Mange tak for dit svar, synes ikke jeg er så bange, men da det er første gang og vægten kun er gået op siden uge 14, så var det underligt at den var minus denne gang, så blev lige bekymret, da jeg jo ikke har prøvet det.

Og da jeg sagde det til kærsten, blev han helt urolig, det er virkelig ønske barnet, han har gerne ville have børn de sidste 5 år, så jeg sagde jeg lige prøvede at skrive til alle jer kloge kvinder herinde...

Så han er mere rolig nu og det er efter dit svar, så det er fint.

Anmeld

15. maj 2011

Holbæktrunten

th skriver:

Mange tak for dit svar, synes ikke jeg er så bange, men da det er første gang og vægten kun er gået op siden uge 14, så var det underligt at den var minus denne gang, så blev lige bekymret, da jeg jo ikke har prøvet det.

Og da jeg sagde det til kærsten, blev han helt urolig, det er virkelig ønske barnet, han har gerne ville have børn de sidste 5 år, så jeg sagde jeg lige prøvede at skrive til alle jer kloge kvinder herinde...

Så han er mere rolig nu og det er efter dit svar, så det er fint.

Dejligt jeg kunne hjælpe 

Jeg venter også min første, og er godt i stand... Håber lidt at vægten snart ville stå stille, meeeen er nok et naivt håb... Så nu ignorerer jeg bare badeægten, gider ikke ligge under for dens onde lune 

Kom forresten lige til at tænke på... Hvis du har ondt i maven, så kan du jo også være lidt forstoppet. Vær obs på at du kommer af med afføring som vanlig, og konsistensen. Hvis du får træg/hård mave, kan du få god hjælp på apoteket, hvor der er masser af gode håndkøbspræperater at få...

Anmeld

15. maj 2011

Sitrani

Jeg ville ikke ringe til lægen, hvis jeg var i samme situation... 1 kg gør ingenting... Din krop bruger jo stadig meget energi, og der er også andre ting der spiller ind, såsom vand i kroppen der har ændret sig, eller afføring, som ikke længere ligger og "tynger".. hehe..

Jeg kan selv have ondt i maven, men det tror jeg er ret normalt, da der jo altså ligger et lille menneske derinde og kan ramme alle mulige organer, som kan gøre ondt.... desuden er det normalt at blive øm i maven, da den jo vokser ret kraftigt her til sidst, og der sker så mange ting.... jeg er selv 33+1 i dag....

Anmeld

16. maj 2011

th

Mange tak for svar igen...

Det lyder til at i godt kan have ret, og selvfølgelig fylder han mere derinde, så jeg tager det hele med ro og får slappet en del af i dag, da vi har lavet noget hele weekenden.

Det føles lidt som om man har været til en mega hårdt fitness time og virkelig har brugt sine mavemuskler, så må bare vende mig til det her de sidste 6 uger.

Glæder mig bare til snart at blive mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.