Spring til bunden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. november 2008

linemus

Kunne mægtig godt tænke mig, at der var en lignende knap inde på ens post sider, altså inde ved samtalerne, for når man nu har en lang "samtale" med en, så skal man scrolle helt ned i bunde for at se nyeste eller for at svare 60.png

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej Line

Det skulle den meget gerne gøre automatisk. Altså, når du åbner et brev / en samtale, skulle den meget gerne springe til bunden / nyeste svar og svarboksen.

Det virker i hvert fald hos mig. Men vi kigger lige på det.

Mvh
Karoline

Anmeld

12. november 2008

twinboys

Hej Line

Det skulle den meget gerne gøre automatisk. Altså, når du åbner et brev / en samtale, skulle den meget gerne springe til bunden / nyeste svar og svarboksen.

Mvh
Karoline

Øhhh mener hun ikke inde i ulæst post ( postkassen ) og så komme ned og se de gamle åhhh de ældste svar...

Der kunne det nemlig være rart at have en spring ned i bunden knap...

Majbritt

Anmeld

12. november 2008

linemus

Karoline skriver:

Hej Line

Mvh
Karoline

Jo den gør den selvfølgelig. Det var fordi jeg havde scrollet helt op i toppen for at læse, hvad vi havde skrevet om, og så manglede jeg pludselig knappen 76.gif

Anmeld

12. november 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
linemus skriver:

Jo den gør den selvfølgelig. Det var fordi jeg havde scrollet helt op i toppen for at læse, hvad vi havde skrevet om, og så manglede jeg pludselig knappen 76.gif

Okay, det var godt.

God ide med en "spring til bunden"-knap. Tror jeg godt, vi kan få gennemført, når Henrik engang er frisk og rejser sig fra sit sygeleje

Anmeld

18. november 2008

linemus

Nu var jeg så lige inde i en gæstebog og skulle skrive en hilsen, og der er endnu en "spring til bunden"-knap altså tiltrængt, for hun har mange hilsner, og der skal scrolles helt ned for at kunne skrive (med mindre jeg har misset noget smart). Men altså, det er jo ikke noget livsvigtigt, men blot et ønske 60.png Så er de 5 sek. sparret 76.gif

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.