Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og jeg elsker det! Hun har aldrig været interesseret i at kramme eller putte, men jeg skal lige love for at det er vendt Både os, men også dukken mærker det! Kys, kram, kilden, aen osv får dukken og hun kalder den baby Billederne taler for sig selv..Har i billeder af jeres børn der er kærlige, så smid dem endelig op
Forresten, vil i ikke være søde at krydse fingre for mig? Jeg venter på svar omkring førtidspension og jeg er et nervevrag Får besked i denne måned, regnede de med..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bondepigen skriver: Nårh det er bare så dejligt. Emma blev jo pludselig osse meget kærlig og krammende, og det ER SÅ SKØNT!!!Du ved jo at jeg allerede krydser fingrene alt hvad jeg kan, men vil gerne smide lidt flere krydsede fingre her!!!!
Nårh det er bare så dejligt. Emma blev jo pludselig osse meget kærlig og krammende, og det ER SÅ SKØNT!!!Du ved jo at jeg allerede krydser fingrene alt hvad jeg kan, men vil gerne smide lidt flere krydsede fingre her!!!!
Ja man bliver helt blød indeni når de kommer og vil mysse
Tusind tak sødeste
Århh, hvor nuttet Og jeg krydser selvfølgelig fingre for dig
Her var lige et gammelt og to knap så gamle "kærlig billeder" af mine to
JustAnotherName skriver: Århh, hvor nuttet Og jeg krydser selvfølgelig fingre for dig Her var lige et gammelt og to knap så gamle "kærlig billeder" af mine to
Nårh søskendekærlighed! Hvor dejligt
Mange tak
Elsker at blive kysset og nusset af pigerne. faktisk gør vi det ret meget her hjemme.
Hvor er hun dog skøn på billederne
Jeg XXXXX'er alt hvad jeg kan.
KRAMMER
KWL skriver: Elsker at blive kysset og nusset af pigerne. faktisk gør vi det ret meget her hjemme. Hvor er hun dog skøn på billederne Jeg XXXXX'er alt hvad jeg kan. KRAMMER
Jeg er der også bare med det samme, hun vil putte eller kysse Det kan man ikke få for meget af!
Tak søde
Laulund87 skriver: Og jeg elsker det! Hun har aldrig været interesseret i at kramme eller putte, men jeg skal lige love for at det er vendt Både os, men også dukken mærker det! Kys, kram, kilden, aen osv får dukken og hun kalder den baby Billederne taler for sig selv..Har i billeder af jeres børn der er kærlige, så smid dem endelig op Forresten, vil i ikke være søde at krydse fingre for mig? Jeg venter på svar omkring førtidspension og jeg er et nervevrag Får besked i denne måned, regnede de med..
Hun er bare så dejlig
Vingummien skriver: Hun er bare så dejlig
Tak Det synes jeg også
Du er kommet på nettet igen!!
Laulund87 skriver: Tak Det synes jeg også Du er kommet på nettet igen!!
Ja sådan lidt bob bob
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128