Maven uge 20+2 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Ja her er der så det første mavebillede og jeg er 20+2. Synes det er vildt hvor stor den allerede er når jeg også "kun" er førstegangsgravid  

Da vi ikke vil vide kønnet må vi jo gætte os frem til det  Vi tror det bliver en dreng. Men hvad tror I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

twinboys

Omsorgsgiver skriver:

Ja her er der så det første mavebillede og jeg er 20+2. Synes det er vildt hvor stor den allerede er når jeg også "kun" er førstegangsgravid  

Da vi ikke vil vide kønnet må vi jo gætte os frem til det  Vi tror det bliver en dreng. Men hvad tror I?

smuk smuk mave og  inden i den gemmer der sig en lille dreng tror jeg

Anmeld

15. maj 2011

lykkekevin

lækker mavenved ikke svært at sige i nu nu dem jeg kender har vi gættet rigtig alle gang ved en pige var vi bred gravid og ved en dreng sad det hele lige mit på maven

Anmeld

15. maj 2011

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
twinboys skriver:

smuk smuk mave og  inden i den gemmer der sig en lille dreng tror jeg

Takker  Ja, det bliver spændende at se om vi gætter rigtigt, men vi bliver glade uanset hvad. Bare det er sundt og raskt. Det er det vigtigste!

Anmeld

15. maj 2011

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
lykkekevin skriver:

lækker mavenved ikke svært at sige i nu nu dem jeg kender har vi gættet rigtig alle gang ved en pige var vi bred gravid og ved en dreng sad det hele lige mit på maven

Ok...ja og på mig sidder det hele lige midt på maven så det kunne godt passe på en dreng

Anmeld

15. maj 2011

Nadia&Daniel

Jeg havde også det hele på maven (ifølge mange) - og de mente også det var en drengemave - men vi fik en lille PIGE

Vi kendte heller ikke kønnet

Anmeld

15. maj 2011

Bshizzle

Jeg vil osse gætte på en dreng der gemmer sig der inde..

Men rigtig flot mave du har dig.. ..
Jeg vil sige du er heldig at ha sådan en flot baby-hule allerede, for jeg er misundelig
Jeg er selv i uge 21.. og min er først begryndt at vokse rigtig ud nu.. ( og ikke bare ligne en "delle" som folk nok tænker ).
.. Jeg er end da 2 gangs..

Anmeld

15. maj 2011

twinny

sikke en fin mave..

Jeg gætter PIGE , da min mave er helt anderledes og der gemmer sig drenge...

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

Omsorgsgiver skriver:

Takker  Ja, det bliver spændende at se om vi gætter rigtigt, men vi bliver glade uanset hvad. Bare det er sundt og raskt. Det er det vigtigste!

nemlig

Anmeld

15. maj 2011

Frøken J.

Omsorgsgiver skriver:

Hvor er den fin! Og vi laver da bare en "stor mave i uge 21"-klub Hehe. Jeg synes den ser helt perfekt ud! Og så tror jeg det er en pige. Skal ikke kunne sige hvorfor, blot den tanke der poppede ind i hovedet, da jeg så billedet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.