Åhh øv øv - kender det bare for godt :(. Jeg har søgt om plads fra d. 1. maj, men får bestemt ikke plads overhovedet der. Jeg fik en melding der hedder næste sommer - altså 2009 kan jeg forvente en plads på stederne, hun er skrevet op til. Her i Københavns kommune skal man skrive dem op inden de er 4 måneder og så skulle det gå efter barnets alder. Jeg har meget svært ved at gennemskue, hvordan de fordeler pladserne. Ved af erfaring (har været souschef i en børnehave og har luret systemet lidt af der igennem), at man kan kime dem ned i tide og i utide - så bliver de træt af dig og giver dig en plads.....simpelthen så grimt, er det, men det sker desværre her i København :@. Jeg har sat manden på opgaven med det ringeri 8D....og så må vi se....måske du skulle prøve at emaile og ringe og ringe...også selvom du skal sidde i kø.....træls, men hvis du kan få en plads ud af det...
Min veninde fik deres plads i bryllupsgave - hun skulle vies på rådhuset og en af vidnerne der, var en dame fra pladsanvisningen, som min veninde tidligere havde talt en del med omkring plads. Min veninde og hendes mand var tilflyttere til kommunen (Køge) og blev derfor spurgt efter vielsen om, hvordan det havde været at flytte til kommunen. Så fortalte min veninde om den dårlige behandling på pladsanvisningen og da de skulle gå, kom hende pladsanvisningsdamen flagrende med en gul seddel, hvorpå de havde fået den plads de gerne ville. "En lille bryllupsgave", kaldte hun det. Nice - min veninde skyndte sig at gå - hun havde fået sin plads...godt nok på en tam måde, men hun havde den.
Ja ja verden er af lave, er den, men vi må sgu prøve at smile os igennem :D
/Jeanette, der har en brokbaby liggende på gulvet pt.
Anmeld