Puha det nærmer sig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

LBK

hej alle skønne piger..

puhaa nu nærmer tiden sig for mit bryllup.. Jeg skal giftes den 2. juli og det er første gang jeg for alvor føler sommerfugle i maven.

Jeg er ikke den type pige der hele mit liv har glædet mig til denne store dag. Jeg har aldrig spildt den en tanke som alle andre "små" piger gør hvis i forstår. Det var også min kærestes idé at det skulle være kirkebryllup da jeg inderst inde gerne ville have været viet af min far. MEN MEN MEN...

Jeg har ingenting fortrut..Er bare så glad og lykkelig og for hver dag der går og v nærmer os den store dag bliver der flere og flere sommerfugle i maven. Alt er så småt ved at falde helt på plads så nu kan den godt komme...

Ville ikke andet end at sige IHHHHH hvor jeg glæder mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Janni.

Hvor er det bare dejligt 

Anmeld

15. maj 2011

GitteC78

Ihhh altså forstår godt du glæder dig, det skal nok blive en dejlig dag .... Det bliver også spændende... Tillykke

Jeg skal selv vies med min kæreste d 28 maj, men det skal ske på rådhus. Jeg glæder mig helt vildt til denne dag

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

L_K skriver:

hej alle skønne piger..

puhaa nu nærmer tiden sig for mit bryllup.. Jeg skal giftes den 2. juli og det er første gang jeg for alvor føler sommerfugle i maven.

Jeg er ikke den type pige der hele mit liv har glædet mig til denne store dag. Jeg har aldrig spildt den en tanke som alle andre "små" piger gør hvis i forstår. Det var også min kærestes idé at det skulle være kirkebryllup da jeg inderst inde gerne ville have været viet af min far. MEN MEN MEN...

Jeg har ingenting fortrut..Er bare så glad og lykkelig og for hver dag der går og v nærmer os den store dag bliver der flere og flere sommerfugle i maven. Alt er så småt ved at falde helt på plads så nu kan den godt komme...

Ville ikke andet end at sige IHHHHH hvor jeg glæder mig

Smiler weeeeeeeeeeee så skønt... luk gerne nogle af sommerfuglene ud så du ikke bliver helt rundtosset...

Glæder mig til at se billeder og høre om jeres store dag...

Majbritt

Anmeld

15. maj 2011

LBK

twinboys skriver:

Smiler weeeeeeeeeeee så skønt... luk gerne nogle af sommerfuglene ud så du ikke bliver helt rundtosset...

Glæder mig til at se billeder og høre om jeres store dag...

Majbritt

Ja det kan være det snart bliver nødvendigt...

Anmeld

15. maj 2011

LBK

GitteC78 skriver:

Ihhh altså forstår godt du glæder dig, det skal nok blive en dejlig dag .... Det bliver også spændende... Tillykke

Jeg skal selv vies med min kæreste d 28 maj, men det skal ske på rådhus. Jeg glæder mig helt vildt til denne dag

DET KAN JEG GODT FORSTÅ...  Stort tillykke med den kommende dag.. Det er jo lige om lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.