gravid eller syg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

msax

Jeg er simpelthen så træt at jeg er ved at falde i søvn HELE tiden.

Tidligere på dagen, faldt jeg rent faktisk i søvn med fingerene på tastaturet. Jeg skulle lave lidt lektier (læser jo de her HG-fag så jeg kan søge forskellige elevstillinger) men de må have været lidt for kedelige, for jeg vågnede op til en skærm med RIGTIG mange n'er på - UPS.

Da jeg var gravid med Malte, var jeg også evigt træt. Så måske ? Eller også er jeg bare ved at blive syg . Og sidst nævnte gider jeg ikke at være...

SMIL fra Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

TbCp

Jeg krydser da for at det så skyldes en graviditet!!!

Da jeg ventede Liva var jeg også så EKSTREMT træt i 1. trimester... det var  skrækkeligt!!!

Anmeld

15. maj 2011

Ida.

15. maj 2011

JustAnotherName

msax skriver:

Jeg er simpelthen så træt at jeg er ved at falde i søvn HELE tiden.

Tidligere på dagen, faldt jeg rent faktisk i søvn med fingerene på tastaturet. Jeg skulle lave lidt lektier (læser jo de her HG-fag så jeg kan søge forskellige elevstillinger) men de må have været lidt for kedelige, for jeg vågnede op til en skærm med RIGTIG mange n'er på - UPS.

Da jeg var gravid med Malte, var jeg også evigt træt. Så måske ? Eller også er jeg bare ved at blive syg . Og sidst nævnte gider jeg ikke at være...

SMIL fra Mette

Hvilken sygdom gør én så pludseligt overvældende træt, uden andre "symptomer" ??? D-vitamin eller Jern-mangel ??  

Aajjjj, jeg tror ikke det er sygdom. Så er det nok bare udtalt træthed!!

Eller ja - måske at du er gravid  
(så tag dog en test!! -hehe. Vi er nysgerrige)

Jeg var også viiildt træt under mine graviditeter.
Men det var hårdest da jeg ventede Celina, hvor jeg både arbejdede (12-timers vagter) OG havde Bianca som kun var godt 1½ år OG havde kvalme og var ekstra-meget træt

Anmeld

15. maj 2011

msax

TbCp skriver:

Jeg krydser da for at det så skyldes en graviditet!!!

Da jeg ventede Liva var jeg også så EKSTREMT træt i 1. trimester... det var  skrækkeligt!!!

Med Mille kan jeg ikke huske at jeg var så træt, men med Malte var det helt vildt... Jeg sov ligeså snart jeg kunne komme til det...

Anmeld

15. maj 2011

msax

JustAnotherName skriver:

Hvilken sygdom gør én så pludseligt overvældende træt, uden andre "symptomer" ??? D-vitamin eller Jern-mangel ??  

Aajjjj, jeg tror ikke det er sygdom. Så er det nok bare udtalt træthed!!

Eller ja - måske at du er gravid  
(så tag dog en test!! -hehe. Vi er nysgerrige)

Jeg var også viiildt træt under mine graviditeter.
Men det var hårdest da jeg ventede Celina, hvor jeg både arbejdede (12-timers vagter) OG havde Bianca som kun var godt 1½ år OG havde kvalme og var ekstra-meget træt

Niksen ingen test før onsdag... sådan er det bare.

Det har længe været testdag onsdag. Jeg har kun haft besøg af russerne en gang, og indtil de kom på besøg, var det en fast onsdagsting at teste om jeg var gravid eller om russerne bare lod vente på sig. Så vi holder fast i onsdag - basta.

Også har jeg heller ikke nogen tissepinde, de kommer forhåbentlig med posten inden mandag...

Anmeld

15. maj 2011

Bondepigen

for dig! Men jeg har nu aldrig været så træt at jeg bogstaveligt talt faldt i søvn over tastaturet, kun dengang min d-vitamin indhold i blodet var helt nede... Men håber da for dig, at det er af en MEGET dejligere grund!!!

Anmeld

15. maj 2011

<3

Vil også sige få tjekket dit D vitamin tal hos lægen hvis det bliver ved og du ikke tester positiv på onsdag Meeeeeen mon ikke det er en bette en til

Anmeld

15. maj 2011

msax

Kirle skriver:

Vil også sige få tjekket dit D vitamin tal hos lægen hvis det bliver ved og du ikke tester positiv på onsdag Meeeeeen mon ikke det er en bette en til

Jeg spiser ekstra D-vitamin sammen med den alm. vitamin pille, folsyren, jernpillerne og fiskeolien... Jeg føler mig sku nogen gange som en pille-narkoman

Hvis ikke jeg tester positiv på onsdag, så er der ingen tvivl om jeg skal have lægen til at måle mit blodtryk og blodprocent.

Og hvis der er to stregern skal jeg også til doktormanden og have lave vandrejournal osv. Så lige meget hvad skal jeg have en tid hos torpen...

Anmeld

15. maj 2011

Karo

Mette jeg kan slet ikke forstå at du kan være så tålmodig. Jeg er ved at dø af spænding og det er ikke mig der måske er gravid. Jeg GLÆDER mig til onsdag hvor jeg tror at du står med en test med 2 streger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.