Starte udd. med barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

mor til lille emma

Hej.

Jeg vil høre om der er nogen som kan hjælpe lidt her

Overvejer kraftigt at starte udd som sygeplejerske her til september. jeg er uddannet serviceøkonom men jobbene hænger ikke lige på træerne og derfor tænker jeg, at det ville være smart at starte nu og så håbe det er bedre tider når jeg er færdig

jeg har jo emma som er 9mdr nu og vil høre jeres erfaringer omkring udd. og barn. Hvad får man i SU og hvad må man tjene ved siden af?

Jeg bor med faren til emma i hans eget hus

Håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Saram

Følger lige lidt med her, da jeg selv skal igang med at studere når vores kommende datter er omkring et års tid.

Anmeld

15. maj 2011

Fru'Rugaard

Jeg er selv startet på uddannelse her for 14 dage siden, og jeg har Maja på 13½ måned, og bor sammen med faderen i et lejet hus.
SU styrelsen tager ikke hensyn til at man har barn/børn, men man kan søge om et forsørgertillæg, som jeg tror at man skal betale tilbage, som et alm. SU lån- men er ikke sikker.
Jeg får 5400,-.
Jeg syntes ikke at det er hårdt, i hvert fald ikke endnu
Men, vi har lige haft en opgave, som vi skulle aflevere på 3 dage, det var lidt svært lige at finde kræfterne til det, da jeg laver lektier, når Maja er blevet puttet. Men, jeg syntes at det er super lækkert at være skolebænken igen

Anmeld

15. maj 2011

mor til lille emma

Fru'Rugaard skriver:

Jeg er selv startet på uddannelse her for 14 dage siden, og jeg har Maja på 13½ måned, og bor sammen med faderen i et lejet hus.
SU styrelsen tager ikke hensyn til at man har barn/børn, men man kan søge om et forsørgertillæg, som jeg tror at man skal betale tilbage, som et alm. SU lån- men er ikke sikker.
Jeg får 5400,-.
Jeg syntes ikke at det er hårdt, i hvert fald ikke endnu