Godmorgen piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. november 2008

st

Jeg har hjemmearbejdsdag i dag. Det er dejligt. Det er så uforstyrret at sidde og arbejde her hjemme, når man ellers er vant til at sidde i et kontormiljø, hvor man jævnligt bliver forstyrret. Jeg er som regel ret produktiv de dage, hvor jeg kan sidde her i fred og ro.

Nå men vil bare lige sige godmorgen til jer, og lukke ned igen. Baby.dk har det jo med at tage ens tid, og jeg er ikke sikker på kommunen vil aflønne mig for at sidde her og skrive.

Ha en god dag tøser.

st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

3rollinger

Godmorgen soede st

Det er nu saa dejligt at have hjemmearbejde. Jeg var ogsaa ret produktiv i starten, men synes at siden jeg aabnede butikken, ryger der lidt for meget tid paa den konto. Saa nu har jeg skaaret hjemmearbejde ned fra to til én dag.

Hav en rigtig god dag og god arbejdslyst.

Knus
st

Anmeld

12. november 2008

Stumpen

håber da at du har fået lavet noget..
Jeg tror faktisk ikke at jeg ville være særlig produktiv ved at arbejde hjemme, tror altid der liiiiige var noget jeg skulle lave...

Anmeld

12. november 2008

st

Sådan har jeg også haft det tidligere, men mit bachelor projekt gav mig en ny måde at arbejde hjemme på. Den har gjort, at jeg ved hvornår på dagen jeg skal være produktiv med arbejdet, og hvornår på dagen jeg kan sætte den første vask over. Hvis det gøres før middag, så er det bare som om at der går rengøring i den.

Og det skønne ved det nu, er at jeg virkelig kan få stress niveauet ned, da jeg når en masse af mine hængepartier i forhold til § 50 undersøgelser og journalnotater, referater fra netværksmøder og den slags. Det er fedt.
Jeg er klar over, at man aldrig når til bunds i det arbejde jeg har, men man kan gøre sit bedste, og så kan man ikke gøre mere.

Hej igen fra en træt st, der lige har været 1 time i svømmehallen med Mads, og som nu vil lade på til sæsonslutningen på de desperate.

Anmeld

13. november 2008

Stumpen

Der havde den mærkeligste slutning -ever... Tror du det hænger sådan sammen, når de begynder igen til foråret???

Jeg synes da bare det er kanont at du kan arbejde hjemmefra, men jeg synes ikke jeg lærte det helt store af det der da jeg skrev bac...

Anmeld

13. november 2008

st

Ja hvad skete der lige for den afslutning. Det må være gas. Jeg nægter at tro på, at Susan finder sig en ny mand. Jeg tvivler også på, at Gaby får to piger. Men nu ser vi, alt kan ske i den serie. Jeg er bare fuldstændig pjattet med den, og synes et er vildt træls, at de har valgt at holde pause til engang i det nye år. Det er det eneste tidspunkt på ugen, hvor jeg er absolut fredet.

Dejlig serie. Mere af den slags tak. Jeg har en canadisk veninde. Jeg tro jeg skal fiske lidt efter hvad der sker pt. på de canadiske kanaler. De er nemlig noget længere fremme derovre. Der var engang jeg selv snød lidt, og hentede nogle af de senere afsnit hjem på computeren. Men det stoppede jeg med, da det var hyggeligst at se dem om onsdagen, når alle andre gjorde det.

st.

Anmeld

13. november 2008

Stumpen

Du må have ret, det må have været gasss.... Men lidt åndssvag slutning og selvom det var gas..

Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg har set alle sæsoner, tror først jeg kom med på vognen ved 2. eller 3. sæson... Men ja fed serie...
Ligesom jeg også er vild med Amy og medium, men glemmer konstant medium, da det sendes senere og senere på tv2 og glemmer den samtidig på søsterkanalerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.