Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi står i den lykkelige situration at vores lille Sylvia snart skal døbes, men vi har bare ingen øsnker, udover en babyalarm... WOW...
Så ville lige hører jer, hvad øsnkede i jer til jeres børns/barns dåb? Det er jo temmelig mange alarmer vi ender med at få hvis det er det eneste der står på listen hi hi. Håber i kan hjælpe os til at komme på nogle gode nødvendige ting til den lille prinsesse.
Jeg takker på forhånd igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nikita Victoria skriver: Vi står i den lykkelige situration at vores lille Sylvia snart skal døbes, men vi har bare ingen øsnker, udover en babyalarm... WOW... Så ville lige hører jer, hvad øsnkede i jer til jeres børns/barns dåb? Det er jo temmelig mange alarmer vi ender med at få hvas det er det eneste der står på listen hi hi. Håber i kan hjælpe os til at komme på nogle gode nødvendige ting til den lille prinsesse. Jeg takker på forhånd igen
Så ville lige hører jer, hvad øsnkede i jer til jeres børns/barns dåb? Det er jo temmelig mange alarmer vi ender med at få hvas det er det eneste der står på listen hi hi. Håber i kan hjælpe os til at komme på nogle gode nødvendige ting til den lille prinsesse.
vil du se min liste?
Maja88 skriver: vil du se min liste?
MEGET gerne
Vi står i den lykkelige situration at vores lille Sylvia snart skal døbes, men vi har bare ingen øsnker, udover en babyalarm... WOW... Så ville lige hører jer, hvad øsnkede i jer til jeres børns/barns dåb? Det er jo temmelig mange alarmer vi ender med at få hvis det er det eneste der står på listen hi hi. Håber i kan hjælpe os til at komme på nogle gode nødvendige ting til den lille prinsesse. Jeg takker på forhånd igen
tripp stol og pude til samt bøjle.
Play tray
trehjulet cykel
smykker til når hun bliver større
Hendes egen godnat historie
+ vi så giver hende et dagmarkors
Vi havde det samme som Maja88 +
Brio gåvognCykelstolAutostol 9-18 kgBrødrende Grimms samlede eventyr
Og så kan jeg ikke huske mere Der er MANGE tråde om det herinde , hvis du søger lidt (:
TUSIND TAK ALLE SAMMEN.
Sådan her blev ønskelisten.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128