Hans baghoved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Hvem?

Vores yngste fik jo en lidt voldsom start på livet, med tilkoblinger og indlæggelser hvilket resulterede i hans baghoved blev en smule fladt, men det fik vi rettet rimelig hurtigt op på (mine drenge sover altid på siden), men de sidste par måneder er han begyndt at rulle og selvom han blir puttet på siden, går der 2 sek. så ligger han på ryggen, eller blot har drejet hovedet så han kigger op i loftet men stadig lægger på siden, NÅ men så prøvede vi den dersens skråpude (babysleep), da alle sagde at den kunne han hvert fald ikke vænne sig i..., YEAH RIGHT - 1 min efter han var blevet puttet og faldt i søvn i den, lå han da bare på tværs i den og kiggede igen op i loftet, det hjælper heller ikke at lejre ham med puder o.s.v. da han bare mosler sig fri af dem og om på ryggen....

Har jeg tabt kampen mod det lidt flade baghoved?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Maja88

altså tror ikke der sker noget ved han ligger på ryggen og sover, hvis du så bare sørger for han ligger på maven når han er vågen.

min datter er 10 uger og hun sover på ryggen og har ikke skyggen af fladt baghoved

Anmeld

15. maj 2011

Hvem?

Maja88 skriver:

altså tror ikke der sker noget ved han ligger på ryggen og sover, hvis du så bare sørger for han ligger på maven når han er vågen.

min datter er 10 uger og hun sover på ryggen og har ikke skyggen af fladt baghoved

Han lægger næsten altid på maven når han er vågen, da vi lægger og leger nede på gulvet.

Anmeld

15. maj 2011

Maja88

SanneBoe skriver:

Han lægger næsten altid på maven når han er vågen, da vi lægger og leger nede på gulvet.

så skal det nok rette sig- tror jeg

Anmeld

15. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

SanneBoe skriver:

Vores yngste fik jo en lidt voldsom start på livet, med tilkoblinger og indlæggelser hvilket resulterede i hans baghoved blev en smule fladt, men det fik vi rettet rimelig hurtigt op på (mine drenge sover altid på siden), men de sidste par måneder er han begyndt at rulle og selvom han blir puttet på siden, går der 2 sek. så ligger han på ryggen, eller blot har drejet hovedet så han kigger op i loftet men stadig lægger på siden, NÅ men så prøvede vi den dersens skråpude (babysleep), da alle sagde at den kunne han hvert fald ikke vænne sig i..., YEAH RIGHT - 1 min efter han var blevet puttet og faldt i søvn i den, lå han da bare på tværs i den og kiggede igen op i loftet, det hjælper heller ikke at lejre ham med puder o.s.v. da han bare mosler sig fri af dem og om på ryggen....

Har jeg tabt kampen mod det lidt flade baghoved?????

tænker at du blot kan nøjes med at dreje hans hoved til den ene side.

Anmeld

15. maj 2011

Hvem?

Mor til Frederic skriver:

tænker at du blot kan nøjes med at dreje hans hoved til den ene side.

Neeej, for hver gang jeg har gjort det, drejer han det tilbage igen, det er anset hva side det blir drejet til, og han sover jo på siden.

Anmeld

15. maj 2011

SanneBoe skriver:

Neeej, for hver gang jeg har gjort det, drejer han det tilbage igen, det er anset hva side det blir drejet til, og han sover jo på siden.

og sådan en hjerte pude ville ikke kunne hjælpe? 

Anmeld

15. maj 2011

Hvem?

og sådan en hjerte pude ville ikke kunne hjælpe? 

Nej, desværre - vi har både prøvet den og skråpuden, hjertepuden skubber han bare væk fra hovedet og skråpuden vender han sig bare rundt i....

Anmeld

15. maj 2011

SanneBoe skriver:

Nej, desværre - vi har både prøvet den og skråpuden, hjertepuden skubber han bare væk fra hovedet og skråpuden vender han sig bare rundt i....

hvad med at han sover i en sækkestol? eller ligger på en kugledyne?

Anmeld

15. maj 2011

Hvem?

hvad med at han sover i en sækkestol? eller ligger på en kugledyne?

Sover i en sækkestol? Det tror jeg bestemt ikke hans ryg kan holde til, men kugledynen var måske en ide at bruge en over ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.