victor mobile uro søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. maj 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Åhh, det kan jeg godt forstå søde

Vi har også et hold venner som fik en pige i marts, og sidst jeg var dernede havde jeg bare lyst til at tage hende op og pusse, nusse og kysse hende - overvældende de følelser der kommer op i en, når man er gravid - og det er nok INGENTING i forhold til når man først er blevet mor

Ja, det lyder jo meget logisk Han trykkede også kun på mig, og det gjorde selvfølgelig ondt, og derudaf konkluderede han bækkenløsning... Hehe... Nemt at være læge indimellem

det bliver meget "værre" når man bliver mooar hihi .. man kan sleeet ikke få nok heh ..

Ja, det lyder meget nemt at være læge af og til hihi

har i det hele klar til prinsessen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Maalene

Babyklar skriver:

det bliver meget "værre" når man bliver mooar hihi .. man kan sleeet ikke få nok heh ..

Ja, det lyder meget nemt at være læge af og til hihi

har i det hele klar til prinsessen?

Det vil jeg godt tro søde

Ja, vi har faktisk efterhånden det hele - vi fik brugt en masse af de skattepenge vi fik tilbage på ting til lillepigen, så nu har vi barnevogn, autostol, seng, en del tøj, sengetøj, skråstol, badekar og sådan noget Eeeelsker at shoppe ting til hende, sjovt som man pludselig ikke selv mangler noget... Haha...

Anmeld

19. maj 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Det vil jeg godt tro søde

Ja, vi har faktisk efterhånden det hele - vi fik brugt en masse af de skattepenge vi fik tilbage på ting til lillepigen, så nu har vi barnevogn, autostol, seng, en del tøj, sengetøj, skråstol, badekar og sådan noget Eeeelsker at shoppe ting til hende, sjovt som man pludselig ikke selv mangler noget... Haha...

'

hah, har faktisk tænkt det samme, jeg har endnu ikk købt noget til mig selv siden storm er kommet til verden hihi ..

men idag skal jeg ud og kigge, der er open by night i storcenteret..

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

Babyklar skriver:

'

hah, har faktisk tænkt det samme, jeg har endnu ikk købt noget til mig selv siden storm er kommet til verden hihi ..

men idag skal jeg ud og kigge, der er open by night i storcenteret..

Uhh, lækkert Fik du købt noget til dig selv så søde?

Skal vi egentlig ikke se billeder af prinsens værelse også?

Anmeld

21. maj 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Uhh, lækkert Fik du købt noget til dig selv så søde?

Skal vi egentlig ikke se billeder af prinsens værelse også?

jow men ikk ret meget heh - 2 bluser og tøj til bettemand ! ..  kan ikke lade hver med at købe tøj til ham hihi ..

Jow da, det havde jeg glemt alt om hihi .. det som om man ikk tænker så langt fordi man har sådan en bette trold der tager meget af tiden hihi .. men skal nok imorgen eller mandag ligger billeder ind

har i fået lavet værelse til prinsessen ?

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

Babyklar skriver:

jow men ikk ret meget heh - 2 bluser og tøj til bettemand ! ..  kan ikke lade hver med at købe tøj til ham hihi ..

Jow da, det havde jeg glemt alt om hihi .. det som om man ikk tænker så langt fordi man har sådan en bette trold der tager meget af tiden hihi .. men skal nok imorgen eller mandag ligger billeder ind

har i fået lavet værelse til prinsessen ?

Hihi - kan jeg godt forstå søde, det er da også SÅ meget sjovere at købe tøj til de små pus

Lyder rigtig godt smukke - bare når du har tid, vil så gerne se

Nej, vi skal igang med at spartle deroppe - men synes det er træls at gå inde i det gode vejr... Hehe... Men mon ikke vi når det hele alligevel

Anmeld

22. maj 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Hihi - kan jeg godt forstå søde, det er da også SÅ meget sjovere at købe tøj til de små pus

Lyder rigtig godt smukke - bare når du har tid, vil så gerne se

Nej, vi skal igang med at spartle deroppe - men synes det er træls at gå inde i det gode vejr... Hehe... Men mon ikke vi når det hele alligevel

Ja, det er meget sjovere

- du må også gerne se, sætter billeder ind lige om lidt

Husk søde, hun kan komme før tid hihi

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

Babyklar skriver:

Ja, det er meget sjovere

- du må også gerne se, sætter billeder ind lige om lidt

Husk søde, hun kan komme før tid hihi

Lyder rigtig godt smukke - venter i spænding

Hihi - ja, har sagt jeg sætter kampen ind fra uge 37+0 - men man ved jo aldrig, om hun laver samme nummer som skønne Storm

Anmeld

22. maj 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Lyder rigtig godt smukke - venter i spænding

Hihi - ja, har sagt jeg sætter kampen ind fra uge 37+0 - men man ved jo aldrig, om hun laver samme nummer som skønne Storm

har taget billeder af hans del, man han vågnet lige, så ammer lige. så kommer de

hihi hvis hun laver samme nummer som storm  - så ska du snart igang, han ville jo ud 33+3  ..

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

Babyklar skriver:

har taget billeder af hans del, man han vågnet lige, så ammer lige. så kommer de

hihi hvis hun laver samme nummer som storm  - så ska du snart igang, han ville jo ud 33+3  ..

Bare i orden søde - glæder mig til at se

Ja, så er der kun 11 uger og 1 dag... Hehe... Glæder mig ihvertfald til hun kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.