Opdate fra Villads og jeg :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

_-Kathrine-_

Hej piger!

Puha, kan godt mærke der ikke er tid til meget andet end baby lige pt, men han ligger og sover dejligt i sin barnevogn lige nu, så kan lige komme med en update:

Vi havde besøg af Sp'en igår og han vejer nu 4400 gr og er 57 cm... så vores basse har taget 600 gr på, på 14 dage... Han fik stor ros for sin øjenkontakt+han er rigtig god til at holde hovedet -så jeg er en stolt mor :-)

Farmand begynder på arbejde i morgen, så nu skal vi til at have en hverdag op at køre, bare Villads og mig-det blir spændende!

Mange  fra Villads & Kathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

_-Kathrine-_

I skal da heller ikke snydes for et billede

Villads eeeeelsker at være i bad

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2011

birthee

Det er da bare rigtig flot!!! Hvor er det et godt billede af ham  Det er altid spændende når man skal have hverdagen til at fungere efter far's barsel, men herhjemme går det godt, og jeg har jo også Frederik der skal afsted i børnehave, men han er sådan en god storebror der hjælper rigtig meget om morgenen

Anmeld

15. maj 2011

Line Højdal

Skønt billede...

Ros fra SP er dejligt og man bliver helt stolt! Her havde vi besøg da Aske var præcis en uge og her havde han taget lidt over 300g på - hvilket jo var super godt!

Det er utroligt hvad der sker på få dage, jeg er så glad for at jeg er mor og ikke skal afsted på arbejde igen allerede om et par dage... Min mand synes det er meget mærkeligt allerede at skulle på arbejde om en uges tid (han tager 3 dages flex oven i de 14 dage) og vi er også meget spændte på hvordan hverdagen bliver! 

Skønt at høre nyt fra jer og dejligt at lille Villads trives

Stort herfra, Line

Anmeld

15. maj 2011

_-Kathrine-_

birthee skriver:

Det er da bare rigtig flot!!! Hvor er det et godt billede af ham  Det er altid spændende når man skal have hverdagen til at fungere efter far's barsel, men herhjemme går det godt, og jeg har jo også Frederik der skal afsted i børnehave, men han er sådan en god storebror der hjælper rigtig meget om morgenen

Dejligt at storebror er så sød at hjælpe til...! Vi er godt nok spændte på hvordan det kommer til at gå... Som det er nu, glemmer jeg tusind ting når jeg har sat mig til at amme, og så er det jo nemt lige at kalde på faren, om han ikke vil hente ting til mig  Men lærer nok at huske det INDEN jeg sætter mig

Kathrine

Anmeld

15. maj 2011

_-Kathrine-_

Pipkukkeren skriver:

Skønt billede...

Ros fra SP er dejligt og man bliver helt stolt! Her havde vi besøg da Aske var præcis en uge og her havde han taget lidt over 300g på - hvilket jo var super godt!

Det er utroligt hvad der sker på få dage, jeg er så glad for at jeg er mor og ikke skal afsted på arbejde igen allerede om et par dage... Min mand synes det er meget mærkeligt allerede at skulle på arbejde om en uges tid (han tager 3 dages flex oven i de 14 dage) og vi er også meget spændte på hvordan hverdagen bliver! 

Skønt at høre nyt fra jer og dejligt at lille Villads trives

Stort herfra, Line

Dejligt at høre fra dig og STORT tillykke med Aske - han er vildt lækker

Ja, jeg nyder godt nok at gå hjemme og nyder endnu mere at jeg først skal begynde på jobbet næste år  Min mand har været hjemme i 3 1/2 uge, og det har bare været så dejligt... Godt at der kun er 4 arbejdsdage for ham i næste uge

Glæder mig til at læse din FB

Kathrine

Anmeld

16. maj 2011

mortilsofieogsara

hvor er han da bare skøn

Anmeld

17. maj 2011

kaka4

åhh et dejligt billede af den lille fyr :-)

Anmeld

18. maj 2011

moars

skønt billede af den lille vandhund!

Og skønt med ros fra sp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.