- 500 gr. :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. februar 2008

Kloster

Ja så er jeg der, hvor jeg slap... Før jeg tog lidt på igen. Så nu må det gerne gå ned af igen ;)

Men alt ialt er jeg ved at være tilfreds med mit resultal. Min skinker er ved at være væk og maven er svundet godt ind. Desværre er jaderne også skrumpet lidt :$ Men der er også rigeligt at tage af :P

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

Pia.

Super seje kloster....

Godt gået.... - ja man mister lidt her og der og desværre også de forkerte steder, det skulle være sådan at man kunne tage lidt "her" og flytte til "der" - så ville man jo ende op som en smækker lækker model med meget store babser *S*

Men flot, det går den rigtige vej....

Knus Pia.

Anmeld

25. februar 2008

Githa

Godt gået ;)

Krydser for det fortsætter rette vej.

Jeg burde virkelig tage mig sammen, men kan bare IKKE - det er så forfærdeligt og vi skal til Kreta 14 dage til juli :S

Anmeld

25. februar 2008

3rollinger

Hejsa Tillykke Kloster. Jeg roeg 400 g ned idag. Havde nok haabet paa lidt mere for har holdt mig til planen, men saa ses resultatet nok i naeste uge. Ihvertfald foeles bukserne meget mindre stramme. Her skulle den smule jader der er gerne blive, de er blevet noget triste at se paa efter 2 graviditeter ;) Men hvad, derfor har man vel opfundet indlaeg og luftpuder til bh'erne. Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.