Blefri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.552 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

TbCp

Ja vi havde jo et lille tilbagefald igen efter påske (hun smed bleen i påsken) men nu er vi igen på rette spor. Der sker sjældent uheld. Som regel er det hvis hun er meget optaget af noget, men de fleste gange når hun alligevel at sige til...

OG.... Hun har også smidt natbleen
Jeg var ellers sikker på at det ville tage noget længere tid, men da hun en aften selv bad om kun at sove i underbukser, så prøvede vi... Med stor succes!!!

Så nu er jeg en stolt mor til en blefri datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Vinker

TbCp skriver:

Ja vi havde jo et lille tilbagefald igen efter påske (hun smed bleen i påsken) men nu er vi igen på rette spor. Der sker sjældent uheld. Som regel er det hvis hun er meget optaget af noget, men de fleste gange når hun alligevel at sige til...

Jeg var ellers sikker på at det ville tage noget længere tid, men da hun en aften selv bad om kun at sove i underbukser, så prøvede vi... Med stor succes!!!

Suuuuper dygtige Liva-pigen. Iiiih hvor dejligt!

Anmeld

15. maj 2011

<3

Tillykke! ja det er skægt som det ordner sig når de selv vil

Sejt gået den bette Liva!

Anmeld

15. maj 2011

TbCp

Vinker skriver:

Suuuuper dygtige Liva-pigen. Iiiih hvor dejligt!

Ja det er dejligt at vi endelig er af med den og hun har vist været helt klar når nu det går så nemt!

Anmeld

15. maj 2011

Bondepigen

Hvor er hun dygtig!!!

Anmeld

15. maj 2011

JustAnotherName

TbCp skriver:

Sådan, hvor er det bare flot!!  

Anmeld

15. maj 2011

h_bernie

TbCp skriver:

Hvor er de flot. tillykke med blefri datter

Anmeld

15. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hold da op,flot,tillykke til store Liva

Anmeld

15. maj 2011

Barbamama

Ej hvor er det sejt mand!!!! Det er godt nok bare gået stærkt!!!

Anmeld

15. maj 2011

TbCp

Kirle skriver:

Tillykke! ja det er skægt som det ordner sig når de selv vil

Sejt gået den bette Liva!

Ja moren og faren skulle bare lade være med at "presse" så gik det helt af sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.