Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: .. Basmatiris , yasminris, brune ris, vilde ris, parboiled ris - er her nogle regler her ? Hvad giver I de små? Hvad er godt at starte med. Ville I blende dem eller give dem som de er (barn på 8 mdr- første gang barnet skal have ris)Tak
.. Basmatiris , yasminris, brune ris, vilde ris, parboiled ris - er her nogle regler her ? Hvad giver I de små? Hvad er godt at starte med. Ville I blende dem eller give dem som de er (barn på 8 mdr- første gang barnet skal have ris)Tak
Jeg følger lige med her
Jeg ville vælge nogle som kan koges lidt ud og som ikke er hårde, så bestemt ikke brune ris. Ville nok vælge basmatiris, da de også er lidt klistrede Du behøver ikke blende dem, men bare mos dem godt sammen med det øvrige mad
Solstråle2011 skriver: Jeg ville vælge nogle som kan koges lidt ud og som ikke er hårde, så bestemt ikke brune ris. Ville nok vælge basmatiris, da de også er lidt klistrede Du behøver ikke blende dem, men bare mos dem godt sammen med det øvrige mad
Anonym skriver: Tak for svar er der ingen "regler" omkring ris? Som der er ved snart alt man skal give de små.
Tak for svar er der ingen "regler" omkring ris? Som der er ved snart alt man skal give de små.
Ikke nogen jeg kender til.. udover at de helst skal være 8 mdr. inden de får ris.
Jeg har altså nu aldrig most risene som sådan. Bare blandet det sammen med grøntsagerne/sovsen. Og nogen gange har jeg også bare givet risene a'la naturel Altså så hun bare har kunne siddet og lege/spise dem selv mens jeg evt. har lavet resten af maden færdig.
Ved dog ikke om der er nogle decideret regler omkring det, jeg tvivler. Min datter har både både brune ris, basmati/yasmin og ja .. You name it. Og hun lever altså endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128