Efterlysning - kig her -vigtigt - ikke en joke!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

mariamiss6

RETTELSE: Det hele foregik på en Mc.D i Hillerød IKKE i FREDERIKSUND.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

UngMor83

Hvor forfærdeligt altså ;('

Stakkels piger...

Anmeld

15. maj 2011

Mi

Det var godt at din far og søster meldte ham til politiet, for det skal da stoppes med det samme

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

får helt kvalme og ondt i maven...

stakkels små piger

Anmeld

15. maj 2011

slettet_7530

Jeg har spurgt ind til en ret vigtig detalje synes jeg selv, nemlig firmaet hvorfra bilen var???? har du fundet ud af det??

Anmeld

15. maj 2011

mariamiss6

Albertesmor skriver:

Jeg har spurgt ind til en ret vigtig detalje synes jeg selv, nemlig firmaet hvorfra bilen var???? har du fundet ud af det??

Jeg tror de måske fik det at vide, men JEG ved det ikke, kun at bilen var fra et firma i Snekkersten, men jeg spørger lige min søster

Anmeld

15. maj 2011

slettet_7530

mariamiss6 skriver:

Jeg tror de måske fik det at vide, men JEG ved det ikke, kun at bilen var fra et firma i Snekkersten, men jeg spørger lige min søster

Jeg skriver lige en pm til dig

Anmeld

15. maj 2011

Mussen2

Hvor frygteligt - kan du ikke får en admin til at rette første indlæg, så det står den rigtige MC. Der skulle jo nødig gå noget tabt pga, man forholder sig til en forkert MC Donalds. Sejt at din far handlede. Kan i ikke forhører jer hos politiet om de har gjort noget?

Anmeld

15. maj 2011

mariamiss6

Hvor frygteligt - kan du ikke får en admin til at rette første indlæg, så det står den rigtige MC. Der skulle jo nødig gå noget tabt pga, man forholder sig til en forkert MC Donalds. Sejt at din far handlede. Kan i ikke forhører jer hos politiet om de har gjort noget?

Jeg tror ikke politiet må oplyse om den slags..... Eller de må vel godt oplyse OM de har været der ude, men ikke HVAD de mødte....

Karoline har i øvrigt lovet at se på sagen vedrørende bynavnene

Anmeld

15. maj 2011

Tkcuf

Stakkels børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.