Overtidsvurdering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.802 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. november 2008

Plykke

Kan se der er mange online denne regnfyldte tirsdag aften, og vil høre om der er nogen der kan fortælle mig hvad der normalt sker ved en overtidsvurdering? Skal nemlig ringe og bestille en tid imorgen, og vil da gerne vide hvad der skal foregå... Den dato man får, er det den dag de sætter én igang, eller er det blot til kontrol og så får man derefter en anden dato til igangsættelse eller hvordan? Håbe på lidt svar, så jeg er forberedt til imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

twinboys

Plykke skriver:

Kan se der er mange online denne regnfyldte tirsdag aften, og vil høre om der er nogen der kan fortælle mig hvad der normalt sker ved en overtidsvurdering? Skal nemlig ringe og bestille en tid imorgen, og vil da gerne vide hvad der skal foregå... Den dato man får, er det den dag de sætter én igang, eller er det blot til kontrol og så får man derefter en anden dato til igangsættelse eller hvordan? Håbe på lidt svar, så jeg er forberedt til imorgen

Desværre jeg ved det ikke da jeg fødte ekstrem for tidligt... Men håber da nogle af de andre piger kan...

Majbritt

Anmeld

12. november 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg har gået over termin med alle 5 børn *suk*

Det er meget forskelligt fra fødested til fødested hvordan de gør og hvor meget eller lidt man kommer igennem inden en evt igangsætning.

Jeg har født på:

Herlev
Næstved
Gentofte

3-7 dage over termin kommer man til Jm i svangre og der bliver evt kørt en CTG og så får man en ny tid

ca 10-12 dage over termin kommer du til lægeundersøgelse der mærker om du har åbnet dig, kører en CTG og evt en scanning for at måle flowet i navlesnor og moderkage og evt vægt på din baby.

14 dage over termin bliver man taget med på konferrence og får en dato til igangsættelse, de ringer til en med dato og tid man skal møde ind.

Håber det gav dig lidt svar, hvor mange dage er du gået over termin?

Hilsen

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.