ergobaby vs. manduca. vs. beco...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.374 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

birthee

Jeg har Caroline på 6 uger, hvad er jeres erfaringer med ovenstående seler, og hvor findes de billigst??

Mvh Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

AnneBJ

Ingen anelse, men jeg har nu bestilt en manduca. Alene af den grund at den er billigere end ergoen, og fylder lige knapt så meget. Felix er 6½ uger. Vi har ikke modtaget den endnu.

Anmeld

15. maj 2011

dorthemus

Jeg har kun erfaring med Manduca og den er jeg meget glad for

Anmeld

15. maj 2011

birthee

AnneBJ skriver:

Ingen anelse, men jeg har nu bestilt en manduca. Alene af den grund at den er billigere end ergoen, og fylder lige knapt så meget. Felix er 6½ uger. Vi har ikke modtaget den endnu.

Hvor har du bestilt den henne???

Anmeld

15. maj 2011

Maja_4000

Vi har en manduca , har købt den brugt herinde

Var selv MEGET i tvivl .. Men er glad for mit valg (;

Anmeld

15. maj 2011

funklestjernmoren

Ergobaby, igen igen!

Fylder  næsten ingenting og sidder helt perfekt og tæt på kroppen så man næsten ikke kan mærke den. Vægten ligger bare på hoften.

Og, måske ikke relevant for dig, men med indsatsen til nyfødte har jeg brugt den allerde fra min datter kun vejede 2100gr. Støtter hende fantastisk.

Anbefaler at kigge på www.amazon.DE - der findes den billiger og forsendelsen koster mellem 0 til 8€.

Hilsen

Katharina

Anmeld

15. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

funklestjernmoren skriver:

Ergobaby, igen igen!

Fylder  næsten ingenting og sidder helt perfekt og tæt på kroppen så man næsten ikke kan mærke den. Vægten ligger bare på hoften.

Og, måske ikke relevant for dig, men med indsatsen til nyfødte har jeg brugt den allerde fra min datter kun vejede 2100gr. Støtter hende fantastisk.

Anbefaler at kigge på www.amazon.DE - der findes den billiger og forsendelsen koster mellem 0 til 8€.

Hilsen

Katharina

Ja ja ja, det som Katharina siger.. 

Mine piger er super glad for den jeg har købt de er hhv. 11½ uge og 3 år(om 8 dage).

Anmeld

15. maj 2011

AnneBJ

birthee skriver:

Hvor har du bestilt den henne???

mamaslife.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.