Viser lige min lille Alfred frem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.131 visninger
34 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Sofia

Ihh nu bliver min lille dreng allerede 2 månder på mandag. Tiden går bare alt for stærkt! Han er en sød og kærlig lille dreng, og vi nyder dagene med ham! Når jeg sammenligner med de billeder vi tog af ham lige efter fødslen, synes jeg slet ikke jeg kan kende ham, han har forandret sig så meget. Lige efter fødslen og nogle uger frem tænkte jeg, at jeg ikke skulle have flere børn for AV jeg kunne ikke forestille mig at skulle føde igen. Men nu hvor jeg ser hvor dejligt livet er med sådan en lille baby, så er jeg nu nået frem til at vi skal have et barn mere på et tidspunkt. Jeg synes nærmest allerede jeg savner at have en helt lille bitte baby.

Nå, men jeg vil da lige vise ham frem, den lille Alfred, her kommer han:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

JulieAlex89

Hvor er han da bare for sød

Anmeld

14. maj 2011

Levi&LilysMor

ÅHHHHH hvor er han fin

Anmeld

14. maj 2011

Happiness

Lækre dreng!

Anmeld

14. maj 2011

blomst84

Ej hvor er ham bare sød Sofia

Anmeld

14. maj 2011

DitteMarie

Super lækker babydreng- og rigtig gode billeder

Anmeld

14. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Sofia skriver:

Ihh nu bliver min lille dreng allerede 2 månder på mandag. Tiden går bare alt for stærkt! Han er en sød og kærlig lille dreng, og vi nyder dagene med ham! Når jeg sammenligner med de billeder vi tog af ham lige efter fødslen, synes jeg slet ikke jeg kan kende ham, han har forandret sig så meget. Lige efter fødslen og nogle uger frem tænkte jeg, at jeg ikke skulle have flere børn for AV jeg kunne ikke forestille mig at skulle føde igen. Men nu hvor jeg ser hvor dejligt livet er med sådan en lille baby, så er jeg nu nået frem til at vi skal have et barn mere på et tidspunkt. Jeg synes nærmest allerede jeg savner at have en helt lille bitte baby.

Nå, men jeg vil da lige vise ham frem, den lille Alfred, her kommer han:

Hvor er han bare en kær dreng... sikke små fødder...

Anmeld

14. maj 2011

Lotus86

Sikke en lille lækker trold... Nu glæder jeg mig endnu mere (troede ikke det var muligt) til at få min egen lille bandit ud

Anmeld

14. maj 2011

Najsen86

Skøn unge  og selvfølgelig skal du have flere børn Man skal vidst

bare lige have det lidt på afstand!

Anmeld

14. maj 2011

twinboys

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurhhh han er lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.