Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Undre mig! For det første er det da dejligt at du skal giftes - Tillykke med det! Men hvorfor er det så vigtigt at fortælle herinde, når du alligevel vælger at være anonym?????
Malthes mor skriver: Undre mig! For det første er det da dejligt at du skal giftes - Tillykke med det! Men hvorfor er det så vigtigt at fortælle herinde, når du alligevel vælger at være anonym?????
Anonym skriver: Fordi Jeg er glad, og min kommende mand gerne vil overraske familie og venner med at vi skal giftes ved at de først får det af vide når de får indbydelserne, og Fordi jeg har mange veninder og familiemedlemmer herinde
Fordi Jeg er glad, og min kommende mand gerne vil overraske familie og venner med at vi skal giftes ved at de først får det af vide når de får indbydelserne, og Fordi jeg har mange veninder og familiemedlemmer herinde
Men du er anonym?
Malthes mor skriver: Men du er anonym?
ja hun er anonym til familie og venner ved besked. Det er jo ligesom at der er flere der er anonyme om graviditeten og vil dele deres glæde med andre herinde, men vælger ikke at sige hvem de er indtil familie og venner ved det fordi de kender nogen på siden.
Så stort tillykke
Maise skriver: ja hun er anonym til familie og venner ved besked. Det er jo ligesom at der er flere der er anonyme om graviditeten og vil dele deres glæde med andre herinde, men vælger ikke at sige hvem de er indtil familie og venner ved det fordi de kender nogen på siden. Så stort tillykke
Men uanset hvad så undre jeg mig bare, og det gør jeg også når nogen oplyser at de er gravide.....
Men fred være med det, og tillykke er tidligere skrevet. Og glæden forståes også.
jeansmummie skriver: Stort tillykke det er også den sjoveste måde og sige det på det gjorde vi også folks reaktioner var meget forskellige hihi nogen skrev, det var på tide og andre ringede og spurgte om de var gået glip af noget ? Eller om det virkelig ku være rigtig vi først havde skrevet det i indbydelserne
Stort tillykke det er også den sjoveste måde og sige det på det gjorde vi også folks reaktioner var meget forskellige hihi nogen skrev, det var på tide og andre ringede og spurgte om de var gået glip af noget ? Eller om det virkelig ku være rigtig vi først havde skrevet det i indbydelserne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128