Så fik vi en dato :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Anonym trådstarter

Oprettede forleden en tråd om at jeg skal giftes nu er der kommet dato på, og der er bestilt kirke så det bliver den 2. juni 2012

Er stadig anonym INDTIL vi har fået det fortalt til familie og venner, der er ingen der ved noget om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Malthes mor

Undre mig! For det første er det da dejligt at du skal giftes - Tillykke med det! Men hvorfor er det så vigtigt at fortælle herinde, når du alligevel vælger at være anonym?????

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Malthes mor skriver:

Undre mig! For det første er det da dejligt at du skal giftes - Tillykke med det! Men hvorfor er det så vigtigt at fortælle herinde, når du alligevel vælger at være anonym?????

Fordi Jeg er glad, og min kommende mand gerne vil overraske familie og venner med at vi skal giftes ved at de først får det af vide når de får indbydelserne, og Fordi jeg har mange veninder og familiemedlemmer herinde

Anmeld

14. maj 2011

Malthes mor

Anonym skriver:

Fordi Jeg er glad, og min kommende mand gerne vil overraske familie og venner med at vi skal giftes ved at de først får det af vide når de får indbydelserne, og Fordi jeg har mange veninder og familiemedlemmer herinde

Men du er anonym?

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Malthes mor skriver:

Men du er anonym?

Ja fordi jeg har mange veninder og familiemedlemmer herinde og de skal ligesom ikke finde ud af det ved at jeg har skrevet det under mit navn

Anmeld

14. maj 2011

Maise

Malthes mor skriver:

Men du er anonym?

ja hun er anonym til familie og venner ved besked. Det er jo ligesom at der er flere der er anonyme om graviditeten og vil dele deres glæde med andre herinde, men vælger ikke at sige hvem de er indtil familie og venner ved det fordi de kender nogen på siden.

Så stort tillykke

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

ja hun er anonym til familie og venner ved besked. Det er jo ligesom at der er flere der er anonyme om graviditeten og vil dele deres glæde med andre herinde, men vælger ikke at sige hvem de er indtil familie og venner ved det fordi de kender nogen på siden.

Så stort tillykke

Mange tak

Anmeld

14. maj 2011

jeansmummie

Stort tillykke det er også den sjoveste måde og sige det på det gjorde vi også folks reaktioner var meget forskellige hihi nogen skrev, det var på tide og andre ringede og spurgte om de var gået glip af noget ? Eller om det virkelig ku være rigtig vi først havde skrevet det i indbydelserne

Anmeld

14. maj 2011

Malthes mor

Maise skriver:

Så stort tillykke

Men uanset hvad så undre jeg mig bare, og det gør jeg også når nogen oplyser at de er gravide.....

Men fred være med det, og tillykke er tidligere skrevet. Og glæden forståes også.

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

jeansmummie skriver:

Stort tillykke det er også den sjoveste måde og sige det på det gjorde vi også folks reaktioner var meget forskellige hihi nogen skrev, det var på tide og andre ringede og spurgte om de var gået glip af noget ? Eller om det virkelig ku være rigtig vi først havde skrevet det i indbydelserne

Tak

Ja det er min kæreste der sys det skal være sådan, For jeg har længe sagt og givet udtryk for jeg bare ikke ville giftes (facade-staves? ), så folk skal "chokeres" ved at de så får indbydelsen til brylluppet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.