barnepige i kolding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

ønskerbaby

Hej fik lige en ide fra en anden her inde fra fyn jeg er bare fra kolding og vil da gerne tilbyde min hjælp

Jeg er 20år og bor i kolding sammen med min kæreste og lille hund jeg går hjem da jeg ikke har noget arbejd

Jeg arbejde i en vuggestue før som jeg savner rigtig meget og derfor gerne vil passe børn igen så mangler du en barnepige

fx. til at hente/ et par timer eller med overnatning så vil jeg med glæde gerne passe dit barn

små søde ble børn passer jeg meget gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Bare mig..

ønskerbaby skriver:

Hej fik lige en ide fra en anden her inde fra fyn jeg er bare fra kolding og vil da gerne tilbyde min hjælp

Jeg er 20år og bor i kolding sammen med min kæreste og lille hund jeg går hjem da jeg ikke har noget arbejd

Jeg arbejde i en vuggestue før som jeg savner rigtig meget og derfor gerne vil passe børn igen så mangler du en barnepige

fx. til at hente/ et par timer eller med overnatning så vil jeg med glæde gerne passe dit barn

små søde ble børn passer jeg meget gerne

Det synes jeg sørme er et rigtig flot tilbud.

Jeg har ikke selv brug for en hjælpende hånd, lige pt i hvertfald, ellers fristende, jeg bor selv i kolding og er 20 år (også uden job men er i praktik i en børnehave), men jeg opper den da lige, for der er da måske andre der kunne have brug for det..

Anmeld

14. maj 2011

Mimic

den vil jeg absolut have i mente

Anmeld

16. maj 2011

ønskerbaby

Nicolinesmor170510 skriver:

Det synes jeg sørme er et rigtig flot tilbud.

Jeg har ikke selv brug for en hjælpende hånd, lige pt i hvertfald, ellers fristende, jeg bor selv i kolding og er 20 år (også uden job men er i praktik i en børnehave), men jeg opper den da lige, for der er da måske andre der kunne have brug for det..

mange tak  håber da os der er nogen der ude der kun bruge en barnepige

Anmeld

16. maj 2011

ønskerbaby

Mimic skriver:

den vil jeg absolut have i mente

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.