Jubiii kun 2 uger til jeg skal giftes :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

GitteC78

Hej

Så er der kun 2 uger til min kæreste og jeg skal giftes . Ih hvor jeg glæder mig. Det bliver så spændende. Jeg glæder mig til at feste med vores nærmeste familie.

Kjole, tøj til kæresten, ringe, mad og fest sted er bestilt, det eneste jeg mangler er bordkort. Jeg skal lige have fundet ud af, hvordan de skal se ud. Jeg kan ikke lige finde ud af om jeg skal lave menukort. Havde I menukort til dit bryllup?

God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Livas mor

Velkommen i klubben.. Der er også to uger til jeg skal giftes

Anmeld

14. maj 2011

GitteC78

Livas mor skriver:

Velkommen i klubben.. Der er også to uger til jeg skal giftes

Ej hvor sjovt  Tillykke.... Bliver spændende.

Anmeld

17. maj 2011

Lisbeth85

Ja, tiden flyver afsted... synes det er sejt, at du har overskud på onsdag til besøg af Linus og jeg Det er ikke alle, som er så afslappede omkring deres bryllup. Respekt!

Anmeld

17. maj 2011

GitteC78

Lisbeth85 skriver:

Ja, tiden flyver afsted... synes det er sejt, at du har overskud på onsdag til besøg af Linus og jeg Det er ikke alle, som er så afslappede omkring deres bryllup. Respekt!

Selvfølgelig har jeg overskud til at få besøg af jer, jeg glæder mig til I kommer

Hvor er du sød...  Jeg glæder mig helt vildt til næsten lørdag er også henne en gang i mellem for at kigge på ringene, hi hi..

Ved du om det er rigtigt at Pippi børnetøj fra lagersalg på tirsdag?

Anmeld

17. maj 2011

Lisbeth85

GitteC78 skriver:

Selvfølgelig har jeg overskud til at få besøg af jer, jeg glæder mig til I kommer

Hvor er du sød...  Jeg glæder mig helt vildt til næsten lørdag er også henne en gang i mellem for at kigge på ringene, hi hi..

Ved du om det er rigtigt at Pippi børnetøj fra lagersalg på tirsdag?

Det ved jeg ikke noget om, men det kan vel undersøges på nettet et sted? Ville gerne med derhen, men skal til Esbjerg og besøge min kusine

Årh, hvor sødt du ser på ringene - Kan godt forstå du glæder dig, og at du er spændt. Det er jo en stor oplevelse

Anmeld

17. maj 2011

GitteC78

Lisbeth85 skriver:

Det ved jeg ikke noget om, men det kan vel undersøges på nettet et sted? Ville gerne med derhen, men skal til Esbjerg og besøge min kusine

Årh, hvor sødt du ser på ringene - Kan godt forstå du glæder dig, og at du er spændt. Det er jo en stor oplevelse

Jeg har fundet det, de holder lagersalg. Jeg skal da vist ud at kigge

Ja det er en stor oplevelse også selv om det er rådhus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.