Indretning af børneværelse gratis.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.719 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Stjernestoev

Hej alle mødre og fædre.

Jeg er en ung pige på 19 år, som har en kæmpe interresse i Børneindretning. Jeg regner med at søge ind på Odense designskole, og læse til indretningsarkitekt.

Derfor søger jeg en masse erfaring med at indrette børneværelser.

Derfor tilbyder jeg at hjælpe med at indrette jeres børneværelse gratis. Det kan freks. ske ved at jeg kommer ud til jer (bor i Midtjylland), eller vi har en online samtale, eller mail veksling osv.

Jeg håber på at høre fra jer. Skriv gerne for flere spørgsmål. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Nettemor

uhh det lyder spændende. skal snart indrette værelse til sønnen. han er dog et år gammel. men kunne da godt være at jeg kunne bruge lidt input

Anmeld

14. maj 2011

cecilie1984

Babytæpper skriver:

Hej alle mødre og fædre.

Jeg er en ung pige på 19 år, som har en kæmpe interresse i Børneindretning. Jeg regner med at søge ind på Odense designskole, og læse til indretningsarkitekt.

Derfor søger jeg en masse erfaring med at indrette børneværelser.

Derfor tilbyder jeg at hjælpe med at indrette jeres børneværelse gratis. Det kan freks. ske ved at jeg kommer ud til jer (bor i Midtjylland), eller vi har en online samtale, eller mail veksling osv.

Jeg håber på at høre fra jer. Skriv gerne for flere spørgsmål. :-)

uhh står og til til at indrette et værelse til lillesøster. Selve værelset er ikke så stort så det kunne da være rart med lidt input.

Bor i vejle, hvor bor du????

Anmeld

14. maj 2011

A.

ej det lyder godt kun godt bruge en hånd

Anmeld

14. maj 2011

Nessie

Altså, du er da også mere end velkommen her.

Vi har godt nok indrettet værelse til Daniel (19 mdr.), men det er et meget lille værelse, og det kunne da være du havde nogle bedre indretningsideer

Vi bor i Kolding

Anmeld

14. maj 2011

Stjernestoev

Jeg bor i Viborg. Men tager gerne ud, hvis I betaler transport. :-)
Men ellers kan I kontakte mig via. mail herinde. Bare for at holde mere styr på det hele.

Ellers har jeg masser af ideer, og tror sagtens vi kan finde en løsning på mail. :-) så kontakt mig meget gerne, og jeg vil komme med en masse forslag på et dejligt børneværelse.

Anmeld

14. maj 2011

Nettemor

Babytæpper skriver:

Jeg bor i Viborg. Men tager gerne ud, hvis I betaler transport. :-)
Men ellers kan I kontakte mig via. mail herinde. Bare for at holde mere styr på det hele.

Ellers har jeg masser af ideer, og tror sagtens vi kan finde en løsning på mail. :-) så kontakt mig meget gerne, og jeg vil komme med en masse forslag på et dejligt børneværelse.

uhh jeg bor også i viborg. så kunne det jo ikke være nemmere.. en busbillet koster ikke det vilde når det kun er 2 zoner

Anmeld

14. maj 2011

Stjernestoev

nettemor skriver:

uhh jeg bor også i viborg. så kunne det jo ikke være nemmere.. en busbillet koster ikke det vilde når det kun er 2 zoner

Det kan vi sagtens finde ud af. Kontakt mig herinde, og vi finder en dato :-)

Anmeld

14. maj 2011

cecilie1984

Babytæpper skriver:

Det kan vi sagtens finde ud af. Kontakt mig herinde, og vi finder en dato :-)

kan du ik lige skrive din mail kan ik lige finde den på din profil

Anmeld

15. maj 2011

Stjernestoev

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.