Update på: MD scanning..er faktisk blevet lidt nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Aagaard

Hej Igen tøser!
Tak for jeres beroligende svar og jordmoderen som scannede sagde også at alt jo skal strækkes hurtigt nu og derfor kan man godt være ret øm. Hun fortalte også at babyen skal vokse omkring 1-2cm om ugen den næste måneds tid, hold da op det er meget!

Men scanningen gik rigtig godt, og der er intet i vejen; vi så både begge halvdele af storehjernen og lillehjernen, hjertet med 4 kamre og blodet løb den rigtig vej, tre blodårer i navlestrængen, væske i mave og blære, knogler i kranie og over- og under ben og arme var dannet fine og hele, ligesom hænder og fødder.
Babyen var rigtig aktiv og stod på hovedet og lavede kolbøtter. Det var en rigtig dejlig og helt igennem fantastisk oplevelse, jeg havde heldigvis intet at bekymre mig om.

Jordmoder Hanne sluttede af med et god weekend og så må i se og komme hjem og bage færdig! Hi hi
Hun var rigtig god og sød og var fantastisk til at fortælle hvad hun gjorde, og så.

Glæder mig til at høre om jeres scanninger efterhånden som de kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Frøken J.

Aagaard skriver:

Hej Igen tøser!
Tak for jeres beroligende svar og jordmoderen som scannede sagde også at alt jo skal strækkes hurtigt nu og derfor kan man godt være ret øm. Hun fortalte også at babyen skal vokse omkring 1-2cm om ugen den næste måneds tid, hold da op det er meget!

Men scanningen gik rigtig godt, og der er intet i vejen; vi så både begge halvdele af storehjernen og lillehjernen, hjertet med 4 kamre og blodet løb den rigtig vej, tre blodårer i navlestrængen, væske i mave og blære, knogler i kranie og over- og under ben og arme var dannet fine og hele, ligesom hænder og fødder.
Babyen var rigtig aktiv og stod på hovedet og lavede kolbøtter. Det var en rigtig dejlig og helt igennem fantastisk oplevelse, jeg havde heldigvis intet at bekymre mig om.

Jordmoder Hanne sluttede af med et god weekend og så må i se og komme hjem og bage færdig! Hi hi
Hun var rigtig god og sød og var fantastisk til at fortælle hvad hun gjorde, og så.

Glæder mig til at høre om jeres scanninger efterhånden som de kommer

Ej, jeg glemmer simpelthen at se i den her gruppe! Hvor er det dejligt at høre, at det gik godt. Og hvor er det fascinerende, at man kan se SÅ meget! Nu glæder jeg mig endnu mere til om 2½ time Kunne du se, at den var vokset siden NF?

Anmeld

16. maj 2011

Aagaard

Secrets skriver:

Ej, jeg glemmer simpelthen at se i den her gruppe! Hvor er det dejligt at høre, at det gik godt. Og hvor er det fascinerende, at man kan se SÅ meget! Nu glæder jeg mig endnu mere til om 2½ time Kunne du se, at den var vokset siden NF?

Hej
Jeg har set dit indlæg ude på forum siden! Det lyder bare rigtig dejligt! Som det måske fremgår af mit indlæg, så valgte vi/jeg at det føltes som lidt for meget snyd at få det at vide, så det valgte vi fra.

Men tænk at i skal have en lille pige! og sikke en go oplevelse... glæder mig til at høre om de andre i gruppens MD-scanninger...

Jeg syntes at det var meget tydeligt at bebs var vokset og alt var meget lettere at se, det var også tydeligt at den havde mindre plads. Men stadig ret meget plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.