Kamillete??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

MIWULA

min søn er nu 2 måneder og tænkte lige på om man må give ham kamillete for han er nemlig lidt forkølet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

MorEllen

MIWULA skriver:

min søn er nu 2 måneder og tænkte lige på om man må give ham kamillete for han er nemlig lidt forkølet?

Jeg ved ikke om kamillete hjælper så meget mod forkølelse hos de små (man må ikke have honning i teen), men vi gir vores llille datter kamillete noen ganger om aftenen for at give henne ro. Det hender vi har en lille smule sukker i teen Så du  må nok godt give ham te, om ikke andet så kan det måske give ham ro på...

God bedring

Anmeld

14. maj 2011

MIWULA

Ellen-mor skriver:

Jeg ved ikke om kamillete hjælper så meget mod forkølelse hos de små (man må ikke have honning i teen), men vi gir vores llille datter kamillete noen ganger om aftenen for at give henne ro. Det hender vi har en lille smule sukker i teen Så du  må nok godt give ham te, om ikke andet så kan det måske give ham ro på...

God bedring

okey mange tak for rådet.

Anmeld

14. maj 2011

Mille83

Ammer du? For så har jeg læst man skal tage lidt modermælk og smøre i næseborerne?

Det er da et forsøg værd 

Anmeld

14. maj 2011

MIWULA

Mille83 skriver:

Ammer du? For så har jeg læst man skal tage lidt modermælk og smøre i næseborerne?

Det er da et forsøg værd 

Okey tak

Anmeld

15. maj 2011

Mig med maven

Du kan på apoteket købe nogle små pipetter med saltvand, det hjælper!

Anmeld

15. maj 2011

MIWULA

Mig med maven skriver:

Du kan på apoteket købe nogle små pipetter med saltvand, det hjælper!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.