her er mit fine hus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

msax

Vi overtager det den 15. juni, men så skal der lige males lidt inden vi flytter ind.

Det er helt vildt så meget vi glæder os - det bliver så DEJLIGT...

Ved godt der kun er billeder fra "vejsiden" af huset, men syntes ikke lige jeg ville gå ind i haven for at tage billeder... Men bare rolig, I skal nok blive bombarderet med billeder af huset

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Bondepigen

msax skriver:

Vi overtager det den 15. juni, men så skal der lige males lidt inden vi flytter ind.

Det er helt vildt så meget vi glæder os - det bliver så DEJLIGT...

Ved godt der kun er billeder fra "vejsiden" af huset, men syntes ikke lige jeg ville gå ind i haven for at tage billeder... Men bare rolig, I skal nok blive bombarderet med billeder af huset

Nej hvor bliver det dejligt for jer!

Jeg vil osse bo i huuus!!!!

Anmeld

14. maj 2011

msax

Bondepigen skriver:

Nej hvor bliver det dejligt for jer!

Jeg vil osse bo i huuus!!!!

det kan jeg godt forstå...

det bliver så lækkert at Mille selv kan rende ind og ud i haven...

Anmeld

14. maj 2011

Bondepigen

msax skriver:

det kan jeg godt forstå...

det bliver så lækkert at Mille selv kan rende ind og ud i haven...

Ja, det er nemlig det!!! Det er da helt fantastisk at I lige fik sådan et hus smidt i nakken!

Jeg kan godt nogle gange begynde at græde lidt, når vi har været på besøg ved familien i deres haver... Måske noget pjat, der er jo mange der har familie i lejligheder rundt omk. uden haver, men jeg ville sådan ønske for Emma. at hun havde den frihed til at være meget mere ude end hun er.

Måske fordi jeg selv er vokset op på landet i et stort hus, hvor vi havde ikke mindre end syv store havesektioner... Og det har bare været det bedste sted at vokse op!!!

Det bliver så dejligt for jer alle og især for ungerne!!!!!

Anmeld

14. maj 2011

<3

Hvor er det altså fint hus. Glæder mig sådan til at høre om opdateringer og se billeder

Anmeld

14. maj 2011

msax

Bondepigen skriver:

Ja, det er nemlig det!!! Det er da helt fantastisk at I lige fik sådan et hus smidt i nakken!

Jeg kan godt nogle gange begynde at græde lidt, når vi har været på besøg ved familien i deres haver... Måske noget pjat, der er jo mange der har familie i lejligheder rundt omk. uden haver, men jeg ville sådan ønske for Emma. at hun havde den frihed til at være meget mere ude end hun er.

Måske fordi jeg selv er vokset op på landet i et stort hus, hvor vi havde ikke mindre end syv store havesektioner... Og det har bare været det bedste sted at vokse op!!!

Det bliver så dejligt for jer alle og især for ungerne!!!!!

jeg er selv opvokset i lejlighed og havde egentlig altid troet at mine børn også skulle bo i lejlighed. Jeg elsker store fine lejligheder, for så skal man ikke bekymre sig om græsplæner det skal klippes og ukrudt der skal luges - så skal man bare "nasse" på andres dejlge haver og har altid en undskyldning for at komme forbi. Og der hvor jeg har boet har der altid været masser af gode offentlige legepladser...

men nu hvor det lader til at de skal bo i hus, er det også helt ok... brian har lovet at køre med plæneklipperen

Anmeld

14. maj 2011

msax

Kirle skriver:

Hvor er det altså fint hus. Glæder mig sådan til at høre om opdateringer og se billeder

I bliver spammet med billeder når vi engang overtaget huset...

Anmeld

14. maj 2011

Barbamama

Det ser godt nok flot ud!!!! Jeg elsker sådan nogle huse!

Anmeld

14. maj 2011

Bondepigen

msax skriver:

jeg er selv opvokset i lejlighed og havde egentlig altid troet at mine børn også skulle bo i lejlighed. Jeg elsker store fine lejligheder, for så skal man ikke bekymre sig om græsplæner det skal klippes og ukrudt der skal luges - så skal man bare "nasse" på andres dejlge haver og har altid en undskyldning for at komme forbi. Og der hvor jeg har boet har der altid været masser af gode offentlige legepladser...

men nu hvor det lader til at de skal bo i hus, er det også helt ok... brian har lovet at køre med plæneklipperen

Hehe, ja havearbejde kan jo være et minus.

Men i vores familie har det altid været et fælles hyggeprojekt. Jeg elskede det. Jeg fatter stadig ikke, hvad der er blomster og hvad der er ukrudt men jeg elskede at hakke i jorden og plukke ærter, jordbær, rabarber osv osv. og ikke mindst at spise det!

Anmeld

15. maj 2011

lion

Sikke et fint hus i skal flytte ind i. Jeg glæder mig til at se det indefra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.