Så skal Oliver ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

mybaby-girl

sove selv på sit eget værelse for første gang alene ....

Det bliver lidt spændende, og se hvor mange gange jeg ommer til at skulle ind til ham, eller om han sover hele natten, han har jo skulle have sit sut nogle gange om natten ...

Men nu må vi se, vi glæder os lidt til at sove selv

Hvornår sov jeres børn/barn første gang selv ?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Magsen

mybaby-girl skriver:

Det bliver lidt spændende, og se hvor mange gange jeg ommer til at skulle ind til ham, eller om han sover hele natten, han har jo skulle have sit sut nogle gange om natten ...

uuh, held og lykke :p 

eeeh, aldrig endnu :p men det ville hun have gjort længe nu hvis det ikke var fordi vi kun har et vær.  jeg glæder mig til den dag mig og kæresten kan ligge og SNAKKE i sengen igen uden at tænke alt for meget over at være stille, hvis du forstår hvad jeg mener 

Anmeld

14. maj 2011

aya-zia

mybaby-girl skriver:

mine piger har fået deres eget værelse den dag de blev 1 år... det har ALDRIG været et problem og de sage slet ik noget til det... tror altså ik de ligger så meget mærke til det...

Anmeld

14. maj 2011

Worldwide

L har sovet på eget værelses siden hun var 1 mdr - og ALLE i huset nyder det

Anmeld

14. maj 2011

mybaby-girl

Mileva skriver:

L har sovet på eget værelses siden hun var 1 mdr - og ALLE i huset nyder det

Oka, det var nu tidligt synes jeg, men hvis det er det I er vant til og det kører så er det jo kun godt nok

Anmeld

14. maj 2011

mybaby-girl

aya-zia skriver:

mine piger har fået deres eget værelse den dag de blev 1 år... det har ALDRIG været et problem og de sage slet ik noget til det... tror altså ik de ligger så meget mærke til det...

Oka, det er jo dejligt nok

Ja, ved hellere ikke hvor meget de ligger mærke til det, men nu må vi se

Anmeld

14. maj 2011

mybaby-girl

Maggieh skriver:

uuh, held og lykke :p 

eeeh, aldrig endnu :p men det ville hun have gjort længe nu hvis det ikke var fordi vi kun har et vær.  jeg glæder mig til den dag mig og kæresten kan ligge og SNAKKE i sengen igen uden at tænke alt for meget over at være stille, hvis du forstår hvad jeg mener 

Hehe, er helt med på hva du mener Det er også det vi har ventet lidt på .. hehe

Anmeld

14. maj 2011

Worldwide

mybaby-girl skriver:

Oka, det var nu tidligt synes jeg, men hvis det er det I er vant til og det kører så er det jo kun godt nok

Det var tidligt, men ingen af os kunne sove :s Så vi ga det et forsøg og den første dag hun kom ind på sit værelse som hun igennem.. Og har næsten lige siden sovet igennem Vildt skønt!

Anmeld

14. maj 2011

mybaby-girl

Mileva skriver:

Det var tidligt, men ingen af os kunne sove :s Så vi ga det et forsøg og den første dag hun kom ind på sit værelse som hun igennem.. Og har næsten lige siden sovet igennem Vildt skønt!

Oka, dejligt og nemt

Anmeld

14. maj 2011

morethanperfect

mybaby-girl skriver:

Oscar kom in på eget værelse da han var næsten 5 mdr. Han sov faktisk igennem første nat derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.