amme bh.er????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.521 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. november 2008

malou

Jeg skal nedkomme med mit første barn.. forhåbentlig en af de nærmeste dage og skal jo derfor så snart have købt nogle amme bh.er.. men jeg er meget i tvivl om de dyre til 5-600 kr virkelig er så meget bedre end dem der ligger til de halve. Er der nogle der kan anbefalde nogle gode billige mærker???? Skal lige nævnes at jeg nu inden jeg har født bruger g skål (vokset fra D-G under graviditet) så der skal være god støtte i knus Malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

Diana...

Ja jeg ved ikke lige noget om det stå selv og skal have nogen om nogen måneder så jeg lytter lige med her.

Men ville da lige ønske dig held og lykke med det hele.

Diana

Anmeld

11. november 2008

Astrid P

Jeg kan virkelig anbefale dem fra Change... Jeg tror de koster 250-300 kroner for en amme-BH med bøjler. Og der er super støtte i!

Anmeld

11. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Jeg købte noen billige på bilka, de syntes jeg er gode, men jeg har ikke så store bryster!!!
Jeg køpte også noen på bilka bh uten bøjle og uten lukking bag på, den skulle trækkes over hode, var riktig dejlig blød!De brugt jeg kun om natten, for var ikke så mye støtte i dem!!!!(lignet litt en sports BH)Anbefales.

Jeg tror jeg køpte 1 ammen BH til 600kr, personlig syntes jeg det er for dyrt!!!

PS ammeinnlægg kan jeg anbefale pigeon(staves?) sine, jeg har prøvd mange andre merke å de festet seg til mine bryster så jeg fik sår!!!

MVH Linda...

Anmeld

11. november 2008

malou

Anja skriver:

http://www.notanshop.com/catalog/product_info.php?cPath=234_238&products_id=2659&osCsid=b30f4d1fb0755df6e79ed43df2f261e6

Har lige købt to af de her og de er rigtig gode !

Ser super flotte ud men tror desværre ikke jeg kan bruge dem, da en xl svarer til g-skål men så er omkredsen også stor og jeg måler kun 75 cm. øv

Anmeld

11. november 2008

mette moren

malou skriver:

Jeg skal nedkomme med mit første barn.. forhåbentlig en af de nærmeste dage og skal jo derfor så snart have købt nogle amme bh.er.. men jeg er meget i tvivl om de dyre til 5-600 kr virkelig er så meget bedre end dem der ligger til de halve. Er der nogle der kan anbefalde nogle gode billige mærker???? Skal lige nævnes at jeg nu inden jeg har født bruger g skål (vokset fra D-G under graviditet) så der skal være god støtte i knus Malou

har lige købt et par stykker til 200 pr stk, de hedder carriwell. jeg syntes de er goe

Anmeld

11. november 2008

malou

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hej..

Jeg købte noen billige på bilka, de syntes jeg er gode, men jeg har ikke så store bryster!!!
Jeg køpte også noen på bilka bh uten bøjle og uten lukking bag på, den skulle trækkes over hode, var riktig dejlig blød!De brugt jeg kun om natten, for var ikke så mye støtte i dem!!!!(lignet litt en sports BH)Anbefales.

Jeg tror jeg køpte 1 ammen BH til 600kr, personlig syntes jeg det er for dyrt!!!

PS ammeinnlægg kan jeg anbefale pigeon(staves?) sine, jeg har prøvd mange andre merke å de festet seg til mine bryster så jeg fik sår!!!

MVH Linda...

Kunne godt være jeg skulle trille i Bilka på Fields een af dagene Var lidt skuffet over Triumphs amme bh.er. I min størrelse havde de "kun" nogle stive med blonder og ingen i micro fiber.... hm... skuffende af sådan en stor butik på Fields.

Anmeld

11. november 2008

Christinahr

Astrid P skriver:

Jeg kan virkelig anbefale dem fra Change... Jeg tror de koster 250-300 kroner for en amme-BH med bøjler. Og der er super støtte i!

Der smutter jeg ind og kigger

Anmeld

11. november 2008

eliasogmor

malou skriver:

jeg havde købt den dyre fra change og de bløde fra bilka til 100 kr mener jeg....brugte kun dem fra bilka af..( ligner en sports bh....)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.