Bleer i Tyrkiet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.946 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Mathilde

Er der nogle af jer der har erfaring med bleer i Tyrkiet?

Vi skal nemlig snart derned med vores datter på knap 2 år og det er umiddelbart vores plan, kun at have med til rejsen og så købe dernede..men hvilke er gode?

Og hvad er smartest mht badebleer? Jeg tænker, at engangs er bedst, da hun så kan få en ny badeble på med det samme efter skift. Selvom dem der kan vaskes virker tyndere...hmmm

Del gerne jeres erfaringer

Og nu jeg er igang...hvordan gik det med at flyve? Er lidt bekymret for turen, da Celina nemt bliver bange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

norenberg

Du kan købe alm libero bleer der nede som vi har her hjemme...jeg har altid brugt alm badebukser til mine med ble indlæg i så skal man ikke have plads i kufferten til engangs bade bleer...jeg har rejst med mine unger fra de var 5 uger og aldrig haft problemer med flyvning...jeg har bare haft noget underholdning med til dem...legetøj...male bog tusser osv...håber i får en god tur....

Anmeld

13. maj 2011

Mathilde

norenberg skriver:

Du kan købe alm libero bleer der nede som vi har her hjemme...jeg har altid brugt alm badebukser til mine med ble indlæg i så skal man ikke have plads i kufferten til engangs bade bleer...jeg har rejst med mine unger fra de var 5 uger og aldrig haft problemer med flyvning...jeg har bare haft noget underholdning med til dem...legetøj...male bog tusser osv...håber i får en god tur....

Tak for svar

Hvad er ble indlæg? Og hvor kan de købes?

Ja lidt underholdning vil helt sikkert hjælpe...og man kan jo gå lidt frem og tilbage med hende i flyet. Vi flyver heldigvis, så det passer med, at vi får aftensmad i flyet. Så kunne det jo være hun faldt i søvn derefter hun er nemlig en pige med krudt i rumpen

Anmeld

13. maj 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg vil anbefale Molfix

http://www.youtube.com/watch?v=M4wxIknmbyA

Jeg har selv købt dem for 3 uger siden til min søn ( 7 måneder)

Anmeld

13. maj 2011

norenberg

det er alm badebukser eller badedragter til børn som slutter tæt i benene med elastik og så er der et tyndt net/stof som hindre der kommer noget ud hvis der skulle ske uheld...jeg har tidligere købt mine i kvickly og har lige købt til min sønner på 4 mdr og 1 år hos name it

Anmeld

13. maj 2011

Mathilde

norenberg skriver:

det er alm badebukser eller badedragter til børn som slutter tæt i benene med elastik og så er der et tyndt net/stof som hindre der kommer noget ud hvis der skulle ske uheld...jeg har tidligere købt mine i kvickly og har lige købt til min sønner på 4 mdr og 1 år hos name it

Okay så det vil sige, at de kan genbruges?

Anmeld

13. maj 2011

Mathilde

Aisha skriver:

Jeg vil anbefale Molfix

http://www.youtube.com/watch?v=M4wxIknmbyA

Jeg har selv købt dem for 3 uger siden til min søn ( 7 måneder)

Tak for svar er det alm bleer som købes i Tyrkiet eller badebleer?

Anmeld

13. maj 2011

norenberg

Mathilde skriver:

Okay så det vil sige, at de kan genbruges?

ja det er ligesom alm badetøj man vasker dem bare alm

Anmeld

14. maj 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mathilde skriver:

Tak for svar er det alm bleer som købes i Tyrkiet eller badebleer?

Det er helt alm bleer.

Anmeld

14. maj 2011

Mathilde

norenberg skriver:

ja det er ligesom alm badetøj man vasker dem bare alm

Super..vil se om jeg kan finde dem på nettet kan de egentlig vaskes i hånden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.