ondt i det nederest af mavsen :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Moar2011

lidt hjæælp .. taak ..

imorgen er det 4uger siden jeg fødte..

igår startet jeg med at få ondt i det nederest del af maven, jeg kan ikke stå oprejst andet at det gør  ondt.. og når jeg trygger på maven gør det os ondt..

altså "ømheden" er en smerte jeg godt kan holde ud, men det gør mig urolig hvad det kan skyldes.. det startet igår -. det følels lidt som om man har lavet 1000 mave øvelser..  og lavet kun 10 stk i mandags, så det kan da ikk være det  eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Holbæktrunten

Ville ringe til lægen hvis det fortsatte eller blev værre... Kan bla være blindtarmen...

Anmeld

13. maj 2011

bøgelund

Babyklar skriver:

lidt hjæælp .. taak ..

imorgen er det 4uger siden jeg fødte..

igår startet jeg med at få ondt i det nederest del af maven, jeg kan ikke stå oprejst andet at det gør  ondt.. og når jeg trygger på maven gør det os ondt..

altså "ømheden" er en smerte jeg godt kan holde ud, men det gør mig urolig hvad det kan skyldes.. det startet igår -. det følels lidt som om man har lavet 1000 mave øvelser..  og lavet kun 10 stk i mandags, så det kan da ikk være det  eller ?

mon ikke det er livmoderen der arbejder?! (eller hvad den nu gør efter fødslen) jeg havde os ondt noget tid efter. ca 5 uger efter fødslen, og det var bare det.. (spurgte lægen i forbindelse med 5 ugers undersøgelsen)

det kan gøre herre niller  

Anmeld

13. maj 2011

Moar2011

¨¨

har lige været ved vagtlægen, og det skyldes maveøvelser jeg lavet i mandags, da der hvor han tryggede på maven, var hvor musklerne sidder..

han sagde det ikk var blindtarmen eller gallesten .

han sagde os at ´hvis der var noget der var sprungen inde i maven , ville jeg slet ikk ku gå..

heldigvis at der ikk var det vilde galt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.