Hvornår er det de anbefaler at man skal tage på fødeafd.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Jose og emils mor

Jeg har nu veer, og kan slet ikke huske fra mine to andre fødsler hvor lang tid der skulle være mellem veererne.

Er der en ledetråd - eller er det individuelt?

Pt. er der 8 min mellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

-Sigrid-

Jose og emils mor skriver:

Jeg har nu veer, og kan slet ikke huske fra mine to andre fødsler hvor lang tid der skulle være mellem veererne.

Er der en ledetråd - eller er det individuelt?

Pt. er der 8 min mellem

tit er det 5 min eller hvis det er over et døgn siden dit vand gik, ellers kan du jo ringe til fg?

Anmeld

13. maj 2011

2011mor

når der er en 4-5 minutter imellem hver ve... Hvis du er i tvivl så skal du ringe derop og høre dem ad.. kommer også an på, hvordan de andre fødsler er gået..  

Anmeld

13. maj 2011

Jose og emils mor

ja, det kunne være jeg skulle gøre det.  Syntes bare jeg har ringet til dem så meget. Slimproppen gik i onsdas, og lige siden har jg haft små veer. Men nu gør de sgu nas

Anmeld

13. maj 2011

Thalia

Som 3. gangs fødende er det en rigtig god ide at ringe til fødegangen relativt tidligt i forløbet. 3. gang kan nemlig godt afvige fra de tidligere fødsler, og ofte vil de gerne lige have lov at undersøge en og vurdere hvor hurtigt det hele skrider frem.

Da jeg fødte 3. gang kontaktede jeg fødegangen da jeg en hel nat havde haft regelmæssige plukveer med 5 minutter imellem. De havde ikke gjort ret meget, men det viste sig at det var godt jeg kontaktede fødegangen, for da jeg fik den første aktive ve gik der kun 40 minutter så var Victor født.

Anmeld

13. maj 2011

Jose og emils mor

super, tak for hjælpen. Har lige snaket med fødegangen og jeg skal vente til der er 4-5 min imellem eller at vandet går. Så jeg må gå lidt mere rundt

Anmeld

13. maj 2011

akskovmose

Det er også lidt et spg om hvor langt du har til fødeafd? (føder jeg efter 30.9, har jeg 65 km, og så er det med at komme afsted)

Men føler du dig utryk, er du helt sikker velkommen derinde til et tjek, og flergangsfødende kan være lumske..

Pøj Pøj med den forstående fødsel..

Annette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.