Stik mod mine forventninger (da mange søger ind flere gange, før de bliver optaget), har jeg idag fået et brev, om at jeg pr. 1 August er optaget på uddannelsen til assistent.
Jeg er færdig med hjælper-uddannelsen d. 30 juni.
Så jeg har bestemt mig for at holde FERIE i Juli måned.....
Det tapper nok også en del kræfter, at jeg fylder 30 år

Jeg er ikke i tvivl om, at jeg har en hård tid med megen selvdiciplin forude.
Men jeg har sat mig for, at det er dét jeg gør nu (altså til August). Om jeg så skal hutle mig igennem det. Så skal jeg nok klare det!
Mine med-studerende fra hjælper holdet kommer netop tilbage fra deres praktik, og skal til at forberede sig til eksamen, når jeg starter op på assistent-uddannelsen - Det er lidt vildt at tænke på 
Jeg er både skræmt over om jeg nu kan klare presset, da jeg har hørt fra flere, at det er benhårdt med dobbelt-op på læsning ift. hjælperen, og hele niveauet bare er dét højere. For jeg syntes da til tider, at det har været "hårdt nok" BARE mens jeg har været på hjælperen. Så uvisheden og forventningerne er både enormt spændende og glædelige og lidt et pres!
Men jeg er glad, og går ind i kampen med mod på det

Ville bare lige dele dagens gode nyhed med Jer.
I aften skal jeg på restuarante og spise med alle tøserne fra min "gamle klasse", og så skal vi nok lige ud og have en lille sjus bagefter

Anmeld