Tina Harbeck Sørensen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.156 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. februar 2008

Doktor Doolittle

Hej søde

Er der noget nyt om Andreas (?) Har I været igennem alle undersøgelser efterhånden (?) Jeg håber den lille mand er ok, trods alt (L)

Knus og mange tanker fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

st

Hej Tina.

Pøj pøj med i morgen. Var det ikke der du skulle til undersøgelse med Andreas?
Håber de finder ud af noget, så du ikke skal gå og bekymre dig så meget mere.

Mange tanker herfra

st.

Anmeld

26. februar 2008

Stumpen

Hejsa..

Håber at I fik nogle svar som I kan bruge til noget??
Qnus Anja..

Anmeld

28. februar 2008

Sørensen

hej Piger

Ja vi var til undersøgelse fra tirsdag til onsdag, de havde jo glemt at fortælle os at vi skulle indlægges i et døgn, så det var pludselig to dage fra arbejdet og ikke kun en dag.

Men heldigvis er mit arbejde så forstående - så det gik også.

Men blev vi klogere - nej, tvært imod, jeg blev mere og mere gal på lægen, for han mener nu at vi bare skal lave om på Andreas´ rytme selvom han ikke har svar på de undersøgelser vi lige har været igennem og stadig mangler to undersøgelser.

Jeg talte med vuggestuen om det i morges og nu prøver vi at lade ham sove og så ændre nogle andre ting der hjemme, så den store (Christian på 3) også føler vi er der for ham, for familien er splittet lige nu og ra,t hårdt af sygdom.

Jeg er så gal aner ikke hvor jeg skal gå hen for at søge informationer, råd & vejledning.
Er i 7 sind og tudefærdig - det er min lille guldklump der skal igennem alt dette og som er skrækslagen for læger og sygehuspersonale i det hele taget.

I går da vi kom der ud igen, efter at have måtte overnatte hjemme - græd han da vi gik ind af døren og puttede sig helt ind i barnevogn for lige som at gemme sig.
Det ar forfærdelig at se på.

Lægen mente også at vi skulle indlægges på A! (Børneafdeling) og så have støtte, råd, vejledning & aflastning fra dem til at lægge rytmen om.
Der meldte jeg klart ud og sagde NEJ - det vil jeg ikke være med til, så skal jeg jo bare starte forfra når jeg kommer hjem og han ville føle sig ryg når han er så bange for personalet nu.
Nixen biksen - så leger vi heller ikke med min søn.

/Tina

Anmeld

28. februar 2008

Doktor Doolittle

Hej søde UHHH det lyder rædselsfuldt :'(8( Gid jeg kunne gøre noget for jer. Jeg rækker mine arme ud af din computer, du modtager lige nu verdens største cyber KRAAAM fra mig (L) Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.