En mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

trunte89

Sara på 3 år faldt på vej hjem fra børnehaven, og da vi kom hjem ville hun gerne ha en is. ' det hjælper ' sagde hun. Ti minutter lød det inde fra hendes værelse : mor, jeg vil gerne ja en is mere, den hjalp ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

K&S

trunte89 skriver:

Sara på 3 år faldt på vej hjem fra børnehaven, og da vi kom hjem ville hun gerne ha en is. ' det hjælper ' sagde hun. Ti minutter lød det inde fra hendes værelse : mor, jeg vil gerne ja en is mere, den hjalp ikke!

GOD WEEKEND...!

Anmeld

13. maj 2011

SussieThyssen

trunte89 skriver:

LOOOL
Ja de kan hurtigt regne den ud, de troldunger

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. maj 2011

trunte89

K&S skriver:

GOD WEEKEND...!

Tak i lige måde.

Anmeld

13. maj 2011

trunte89

SussieThyssen skriver:

LOOOL
Ja de kan hurtigt regne den ud, de troldunger

Kærligst
Sussie

Ja, ALT for hurtigt

Anmeld

13. maj 2011

Bondepigen

trunte89 skriver:

Haha, hvor godt!!!!

Det minder mig om, da min niece var tre år gammel. Hun havde fået en stor vaffelis af sin mor og skulle bagefter ud og lave stort. Min søster og jeg gik med hende.

Hun sagde "puha, den is var vist lidt for stor. Jeg må hellere spørge mor om jeg må få en der er mindre"..

Anmeld

13. maj 2011

Nessie

trunte89 skriver:

den var god. Om ikke andet kan en is mere da hjælpe på mavepinen

Anmeld

13. maj 2011

Nessie

Bondepigen skriver:

Haha, hvor godt!!!!

Det minder mig om, da min niece var tre år gammel. Hun havde fået en stor vaffelis af sin mor og skulle bagefter ud og lave stort. Min søster og jeg gik med hende.

Hun sagde "puha, den is var vist lidt for stor. Jeg må hellere spørge mor om jeg må få en der er mindre"..

Ha ha, den kender jeg godt

Anmeld

13. maj 2011

Bondepigen

Nessie skriver:

Ha ha, den kender jeg godt

Hehe, utroligt så snu de er!!!

Anmeld

13. maj 2011

Rosa

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.