R&N skriver:
Odense;-) min kusine og en kammerat læser også på KU, hvor langt er du? Det har altid været min drøm at læse medicin, men jeg er SÅ dårlig til at gå til eksamen så mit gennemsnit fra gym blev ikke højt nol til kvote 1. Og på daværende tidspunkt havde jeg ikke penge til højskoleophold osv for at forbedre min kvote 2, så jeg begyndte i stedet at læse sygeplejerske som jeg så blev færdig med for snart et halvt år siden... Så fandt jeg ud af St man kunne søge om dispensation for minimumskravene i Odense, så det gjorde jeg;-) jeg havde alle fagene der skulle til, men gennemsnittet var ikke tilstrækkeligt. Første mål var så at opnå dispensationen.. Den fik jeg.. Næste mål var at blive kaldt til 1.optagelsesprøve.. Den klarede jeg;-) 3.mål var at blive 1 af de ca 300 ud af 1700 der gik videre til næste optagelsesprøve ;-) pg det skridt er også klaret nu;-) så nu er det bare at håbe at blive 1 af de 144 der bliver optaget;-)
Hold da op en gyser! Håber det lykkes for dig! Jeg er lige ved at afslutte 2. semester, så er ikke så langt endnu og er pt ved at "drukne" i bøger da jeg har eksamen om lidt over en uge. Men det er DET HELE værd altså! Det er SÅ spændende.
Lyder hårdt at du har måtte tage den lange vej for at nå dit mål! HELD OG LYKKE HERFRA!!!!!
Kram Mona
Anmeld