X-Kærester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.707 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. november 2008

Anonym trådstarter

Puha synes den er lidt svær og spørge om råds til, da jeg overhoved ikke er den jaloux type, men det er jeg altså lige i det her tilfælde.

Min dejlige kæreste, har selvfølgelig en x-kæreste som de fleste af os alle har, men da vi begynde og være sammen samlignede han mig meget med hende, men stoppet hurtigt med det da JEG IKK ER HENDE. det gereret mig ikke at de snakket sammen den gang, for de var jo bare venner, og jeg da os venner med med nogen af mine x. men så begynde hun og skrive og ringe hele tiden når hun vidste jeg var der jeg boet på sjælland på det tidspunkt og han i jylland så det var ikke så tit vi så hinanden da der er rimlig lagt i mellem ;o) men når vi så endelig var sammen kunne hun godt ringe 6 gange den aften uden og ville noget og det begynde og irritere mig og det sagde jeg selvfølgelig til ham og så stoppet hun med at ringe når vi var sammen.

Men så flyttet jeg over til ham, og jeg vidste godt de stadig snakket sammen og det var os okay, men vi kunne godt få nogen diskutioner om det en gang i mellem omkring hende for jeg synes hun fylde meget, så sagde han til mig at han ikke snakket med hende mere, men så fandt jeg så ud af at de gjorde men at han sletter hendes beskeder og opkald når de har snakket sammen fordi han ikke vil gøre mig ked af det.

Hallo jeg bliver da mere ked af det fordi det skal skjules og jeg forstår ikke det skal skjules, det irritere mig de snakker sammen og det irritere mig jeg er jaloux over det for jeg plejer ikke at være jaloux.
Er det mig der er helt galt på den el hvad?

Undskyld den lange tekst men havet lige brug for at komme ud med det. håber det til at læse og forstå da det gik lidt stærkt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

fam.4xc

Xér er fortid og fortid skal man ik blande ind i fremtiden hvis du spørg mig!

Anmeld

11. november 2008

Fam. Madsen

jeg kan godt følge dig min mand's x gjor det samme da vi lærete hinanden og kende, men jeg sagde til ham at hvis han ikke kunne ligge sin fortid bag sig så havde vi ikke noget sammen.

for som fam.4xc skriver: sånblander man ikke fortiden ind i fremtiden..

Anmeld

11. november 2008

Janep

jeg forstår dig godt, jeg har nemlig prøvet presis det samme, og det er rigtig ubehageligt
jeg er normalt heller ikk jalux men i mit hoved snakkede han bar for meget med hende. hvilket han egentlig ikk gjorde, for han snakkede li så meget med andre som med hende.

sys bar du ska huske på at det jo ikk er sikker der er noget som helst at være jalux over.

hos mig er det faktisk ret sjovt for nu er det menlig mig der er xen og min x´s kæreste er ret jalux over at vi stadig snakker sammen og jeg sys det er enormt træls og ved at min x sys det samme, men har allivel ondt af hende da jeg jo ved hvordan det er

ved ikk hva du ska gøre ved det, for mig gik det jo ikke
men ville bar fortælle at du ikk er den eneste

stort herfra

Anmeld

11. november 2008

netdaddy

Er sq så heldig IKKE at have kontakt til mine x'er - dette skyldes dels min holdning til at man ikke blander x'er ind i nutiden (let by-gones be by-gones), samt at de sidste 2-3 forhold jeg havde inden jeg mødte min nuværende og skønne hustru, alle endte med at mine x'er var mig utro - og det finder jeg mig bare ikke i under nogen omstændigheder.

Så jeg har absolut ingen følelser for, eller ønsker om at komme i kontakt med nogen af mine x'er, selv om to af dem rent faktisk har forsøgt.

Men når det så er sagt, så bør I vel få snakket helt ud om under hvilke omstændigheder (vis nogen) kontakten kan accepteres og i hvor vidt et omfang kontakten mellem din kæreste og hans x bør fortsætte, herunder om der er nogle faktiske forhold der nødvendiggør den fortsatte kontakt.

Anmeld

11. november 2008

Anonym trådstarter

JA jeg synes os det høre til fortiden vi snakker begge med nogen af vores x'er men det er fælles venner det bare nogen venne par som alle mulig andre vi tænker ikke på dem som en x. men hende her synes jeg ikke der er plads til i vores forhold, men jeg kan heller ikke li og være det sorte får og sige at hende må du bare ikke snakke med for sådan er jeg ikke.

Anmeld

11. november 2008

twinboys

fam.4xc skriver:

Xér er fortid og fortid skal man ik blande ind i fremtiden hvis du spørg mig!

Lige mine ord... Majbritt

Anmeld

11. november 2008

MorCamilla

Anonym skriver:

Puha synes den er lidt svær og spørge om råds til, da jeg overhoved ikke er den jaloux type, men det er jeg altså lige i det her tilfælde.

Min dejlige kæreste, har selvfølgelig en x-kæreste som de fleste af os alle har, men da vi begynde og være sammen samlignede han mig meget med hende, men stoppet hurtigt med det da JEG IKK ER HENDE. det gereret mig ikke at de snakket sammen den gang, for de var jo bare venner, og jeg da os venner med med nogen af mine x. men så begynde hun og skrive og ringe hele tiden når hun vidste jeg var der jeg boet på sjælland på det tidspunkt og han i jylland så det var ikke så tit vi så hinanden da der er rimlig lagt i mellem ;o) men når vi så endelig var sammen kunne hun godt ringe 6 gange den aften uden og ville noget og det begynde og irritere mig og det sagde jeg selvfølgelig til ham og så stoppet hun med at ringe når vi var sammen.

Men så flyttet jeg over til ham, og jeg vidste godt de stadig snakket sammen og det var os okay, men vi kunne godt få nogen diskutioner om det en gang i mellem omkring hende for jeg synes hun fylde meget, så sagde han til mig at han ikke snakket med hende mere, men så fandt jeg så ud af at de gjorde men at han sletter hendes beskeder og opkald når de har snakket sammen fordi han ikke vil gøre mig ked af det.

Hallo jeg bliver da mere ked af det fordi det skal skjules og jeg forstår ikke det skal skjules, det irritere mig de snakker sammen og det irritere mig jeg er jaloux over det for jeg plejer ikke at være jaloux.

Undskyld den lange tekst men havet lige brug for at komme ud med det. håber det til at læse og forstå da det gik lidt stærkt.

Hmm, jeg kan godt forstå at du er træt af at hun fylder så meget og endnu mere træt af at det skal skjules at de stadig skriver og ringer sammen... Hvilket jeg ikke helt forstår at din kæreste ikke selv kan se at der vil såre dig endnu mere...

Muligt at hun er en X kæreste, men måske hun også kunne blive en veninde til dig?? (bare et forslag) Jeg har en rigtig go kammerat som engang var min X kæreste - han er nu ikke kun min ven men også Kaspers.. (det virkede en smule underligt i starten, men nu har vi det helt fint med det, både vennen, Kasper og jeg..)
En af Kaspers X kærester (faktisk hende han var sammen med sidst inden han mødte mig) er også endt med at blive en af mine godt veninder.. Det startede også med at hun skrev hele tiden og jeg blev lidt irreteret på hende.. Hvor jeg så til sidste inviterede hende hjem til os så jeg også kunne møde hende.. Og det var jo så succes... 60.png
Det var bare et forslag her fra... 60.png
Bare hele tiden husk at det er hans fortid at han engang var kæreste med hende.. Og man kan bare ikke ændre på fortiden, så hellere prøve at få noget godt ud af nutiden... 60.png (bare min holdning)

Knus fra Camilla.

Anmeld

11. november 2008

Anonym trådstarter

Jeg er os venner med en af hans x det er ikke et problem for mig, men hun er ikke en type jeg lige kan se mig selv være venner med det lyder lidt ondt når jeg ikke kender hende men hun er en som tage stoffer og jer er modstander af stoffer i sær i de mængder. og hun har været sammen med flere af hendes veninder´s kærester og er så os lige blevet gravid med en af dem, og jeg kan overhoved ikke have utroskab og slet ikke med sine veninders kærester. og sådan en har jeg bare ikke lyst til at være venner med.
og det nok os derfor jeg har det så svært ved at de snakker sammen fordi hvis hun kan finde på at gøre det over for sine venner kan hun os finde på at gøre det over for mig.

Anmeld

14. november 2008

mette moren

Anonym skriver:

syntes ikk det er fair over for dig!! jeg ville tro der er mer end venskab.. jeg ville blive vildt jaloux!!! håber du får ham sat på plads, og smidt hende ud af jeres liv knuzer fra mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.