Puha synes den er lidt svær og spørge om råds til, da jeg overhoved ikke er den jaloux type, men det er jeg altså lige i det her tilfælde.
Min dejlige kæreste, har selvfølgelig en x-kæreste som de fleste af os alle har, men da vi begynde og være sammen samlignede han mig meget med hende, men stoppet hurtigt med det da JEG IKK ER HENDE. det gereret mig ikke at de snakket sammen den gang, for de var jo bare venner, og jeg da os venner med med nogen af mine x. men så begynde hun og skrive og ringe hele tiden når hun vidste jeg var der jeg boet på sjælland på det tidspunkt og han i jylland så det var ikke så tit vi så hinanden da der er rimlig lagt i mellem ;o) men når vi så endelig var sammen kunne hun godt ringe 6 gange den aften uden og ville noget og det begynde og irritere mig og det sagde jeg selvfølgelig til ham og så stoppet hun med at ringe når vi var sammen.
Men så flyttet jeg over til ham, og jeg vidste godt de stadig snakket sammen og det var os okay, men vi kunne godt få nogen diskutioner om det en gang i mellem omkring hende for jeg synes hun fylde meget, så sagde han til mig at han ikke snakket med hende mere, men så fandt jeg så ud af at de gjorde men at han sletter hendes beskeder og opkald når de har snakket sammen fordi han ikke vil gøre mig ked af det.
Hallo jeg bliver da mere ked af det fordi det skal skjules og jeg forstår ikke det skal skjules, det irritere mig de snakker sammen og det irritere mig jeg er jaloux over det for jeg plejer ikke at være jaloux.
Er det mig der er helt galt på den el hvad?
Undskyld den lange tekst men havet lige brug for at komme ud med det. håber det til at læse og forstå da det gik lidt stærkt.
Anmeld